שמח ברמת החי"ל: גיתם BBDO זכה בתחרות ה-SHOWROOM של ידיעות אחרונות

המודעה הזוכה, לרשת אופיס דיפו, מזכה 4 אנשי קריאייטיב של המשרד בשבוע בניו יורק ובכניסה להצגה בברודווי; במקום השני שני זוכים - גליקמן-נטלר-סמסונוב ומקאן אריקסון

פרסום ’גיתם BBDO’ זכה אמש במקום הראשון בתחרות הקריאייטיב SHOWROOM של ידיעות אחרונות, עם מודעה לרשת ’אופיס דיפו’, שהעניקה ל-4 אנשי קריאייטיב של המשרד אירוח למשך שבוע בניו יורק וכרטיסי כניסה להצגה בברודווי.

למקום השני הגיעו שני משרדי פרסום שזכו בניקוד זהה – גליקמן-נטלר-סמסונוב על מודעה ל’טוטו ווינר’, ומקאן אריקסון על מודעה לרשת ’ניו פארם’ – ו-4 אנשי קריאייטיב מכל אחד מהמשרדים קיבל סופשבוע בברלין.

בנוסף לפרסים, החל ביום שישי הקרוב ולאורך כל השנה יוצגו כל המודעות – שהשתתפו בתחרות ואשר נבחרו ע"י לקוחות המשרדים - במוסף ’7 ימים’ בעמוד שמול הטור השבועי של דנה ספקטור (הצד הפנימי של השער האחורי במוסף). סדר פרסום המודעות יהיה לפי תוצאות הדירוג כפי שנקבע ע"י השופטים, סמנכ"לי הקריאייטיב של משרדי הפרסום שהשתתפו בפרויקט.

פרויקט ה-SHOWROOM הוא פעילות שנתית של ידיעות, שמטרתה חיזוק הפרסום הקריאייטיבי בפרינט. לפרויקט, שהושק במארס האחרון, הוזמנו להשתתף כ-50 המפרסמים הנבחרים של ידיעות אחרונות ו-22 משרדי הפרסום שלהם.

במסגרת הפרויקט נערכה תחרות בין כל המודעות שהוגשו, ואמש הוכרז על הזוכים במסגרת אירוע שנערך במועדון התיאטרון ביפו. במהלך האירוע, שהופק ע"י חברת פרומרקט, התקיימו גם הופעות של להקת משינה ושל הסטנד-אפיסט רמי ורד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה