ברוכים הבאים לאייס החדש

יותר יפה, יותר מעודכן, יותר מלא, יותר עשיר בכלים, בטכנולוגיה, בתוכן, בקיצור - הרבה יותר * וגם: עכשיו כבר אפשר לגלות - אנחנו עומדים מאחורי קמפיין "שונאים פרסומות", אפשר להפסיק לצפור
 | 
telegram

שלום וברוכים הבאים לאתר אייס החדש. מאז נרכש אייס בסוף 2009 על ידי קבוצת קו מנחה, המתינה מה שאנחנו מכנים ה'תעשייה' - עולם הפרסום, השיווק, המדיה, השואו-ביז והאינטרנט, לראות מה השינויים שיחולו באייס. לאחר עבודה נמרצת של מספר חודשים והשקעה לא מבוטלת, הגיע היום הזה, ואנו שמחים לארח אותכם באייס החדש ומקווים שתרגישו כאן כמו בבית - כי זה הבית של התעשייה.

אייס, שהוקם על ידי קבוצת יובל סיגלר תקשורת, היה האתר הראשון בארץ שכיסה את תחומי ה'תעשייה'. הצלחתו גרמה לרבים (וטובים, יותר או פחות) אחרים להיכנס לתחום ולהפוך אותו לאחד מהתחומים הנקראים והמשפיעים ביותר בתחום התקשורת. אייס הפך למותג בזכות עצמו, והוא מוכר היטב בכל התעשייה, וגם מחוצה לה. עם זאת, כמו מותגים רבים אחרים, גם אייס נזקק לרענון, לתגבורת, להתאמה לזמנים החדשים ולמדיה החדשה. וזה בדיוק מה שעשינו כאן: כלי עבודה אינטרנטיים חדשים לגולשים, תוכן מעודכן, קישור או-ליין למדיה החברתית, ועוד. אני מזמין אתכם לסייר באתר החדש, ולשתף אותנו בתגובותיכם באמצעות מערכת הטוקבקים, מייל, פייסבוק ועוד.


זה הזמן גם להודות: אנחנו עמדנו מאחורי מסע הפרסום "שונאים פרסומות? תצפרו", שהופיע בשילוט חוצות, תשדירים ברדיו, באנרים באינטרנט ופעילות בפייסבוק - אפשר כבר להפסיק לצפור. מטרת הקמפיין הייתה לעורר באזז תקשורתי בבראנז'ה, והיא הושגה במלואה. עשו במלאכה המוחות הנהדרים ממשרד הפרסום טוויסטד, שהוכיחו שרעיון טוב הוא חוצה גבולות ומדיומים.

ואחרונים בידיעה, אך ראשונים בתודות, צוות אייס החדש: ההוגים והיועצים, האנשים שהגו את הרעיונות שהפכו לאתר, רפי צרפתי ויובל לב (שגם תרם את קולו לקמפיין הרדיו) העורך יוסי פינק סגן העורך שרלי שטרית, אלכסנדר כץ, טלי מזרחי-דהאן, רכזת המערכת סיגל נפתלי, הבלוגרית דבורית שרגל (ולווט אנדרגראונד), עורכת הבלוג 140 מעיין כהן והכתב הראל עילם.

תודה מיוחדת למנהלת הפרוייקט הטכני אילנה ארזואן, ולסמנכ"ל הפיתוח עמרי טופול, ולכל אנשי הפיתוח של קו מנחה שעשו ימים כלילות - וזו אינה קלישאה - בכדי שהאתר יעלה. תודה גם למנהלת השיווק גילי הלל, למנהלת תיקי לקוחות ולוח אייס, מיכל מאור, ולסופרווייזר של אייס, שתרגם את הרעיונות לכסף, אלעד שפיר. תודה לחברת netwise, לאיריס ולג'ני המעצבות המוכשרות, ולקארין ויניב.

ושניים אחרונים בלעדיהם כלום לא היה קורה: מנכ"ל קו מנחה LMK, צח דרוקר, ומנכ"ל קבוצת קו מנחה, אבי בגס, על החזון, הנכונות, האמונה, ההשקעה, והאומץ לעלות בקמפיין השקה פרובוקטיבי.

אורי רודריגז-גרסיא, מנהל תוכן, קבוצת קו מנחה

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות