שותים ומפרסמים: ’ציבלין תקשורת צעירים’ יטפל בתקציב ’בנימינה ספיריטס’

תקציב חטיבת האלכוהול של יקבי בנימינה יעמוד על 5 מיליון שקל בשנה
 | 
telegram

פרסום 'ציבלין תקשורת צעירים' מקבוצת 'אדלר חומסקי & ורשבסקי' קיבל את תקציב הפרסום של 'בנימינה ספיריטס', חטיבת האלכוהול החדשה של יקבי בנימינה. לפי הדיווח, יעמוד התקציב על כ-5 מיליון שקל בשנה.

מדובר בחטיבה שהושקה בתחילת אפריל, אשר תעסוק בייבוא של מותגי אלכוהול מרחבי העולם על פי זיהוי טרנדים ומגמות, ומתוך חלוקה ל-5 קטגוריות מוצרים כשקטגוריית מוצרי ים-תיכון מהווים קטגוריית מוצרי הדגל של החברה.

אביחי גוטליב, מנהל השיווק של בנימינה ספיריטס: "הצעירים הם הכוח המניע את זירת האלכוהול המקומית, קובעים טרנדים ומשמשים מנוע הצמיחה המקומי שלו. הבחירה בציבלין נובעת מהאמונה כי ביכולתם להגיע לאותם צעירים ולדבר אליהם בשפתם".

אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "אומנם האווירה אצלנו די היי באופן כללי, אבל טיפת אלכוהול בהחלט תחזק את זה. אנחנו מצפים שהמותגים בהם נטפל יהפכו בתוך זמן קצר למובילי הקטגוריה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות