סקר TIM: 'כוכב נולד' מקפיצה את mako, יד2 מזנק ב-34%

רוב אתרי האינטרנט הישראלים רשמו עלייה, חלקם מרשימה, ביחס לחודש אפריל; פייסבוק ויוטיוב ממשיכות להתחזק, קבוצת הארץ נחלשת
מעיין כהן - אתר 140 |

לאחר ירידה גורפת בחודש אפריל, רושמים רוב אתרי האינטרנט בישראל עלייה בחשיפה בחודש מאי: הרשת החברתית פייסבוק שומרת על מיקומה כאתר השני הפופולארי בישראל, ורושמת עלייה של 5% לעומת חודש אפריל.

אחרי פייסבוק ממוקמת וואלה המובילה את האתרים הישראלים, עם חשיפה של 67.8% - עלייה של 6% לעומת אפריל. את הטבלה מובילה כרגיל גוגל עם חשיפה של 91.9%. כך עולה מנתוני סקר TIM של מכון TNS/טלסקר לחודש מאי.

עוד עולה מהנתונים, כי גם יוטיוב ממשיכה להתחזק, ושומרת על מיקומה כאתר הרביעי הפופולרי בישראל. החשיפה לאתר שיתוף הווידאו הגדול בעולם עמדה במאי על 64.2% - עלייה של 9.5% לעומת אפריל. אחריו מדורג ynet, שרשם חשיפה של 59.6% במאי - עלייה של 5% לעומת אפריל.

העונה השמינית של 'כוכב נולד' הקפיצה את אתר 'קשת' mako ב-15% לעומת אפריל, עם חשיפה של 38%. לוח יד2 רושם את הקפיצה הגדולה ביותר בחודש זה עם חשיפת שיא של 31.1% - זינוק של 34% לעומת אפריל.

נענע10 רושם עלייה של 18% לעומת אפריל, נתון שעדיין לא כולל את העונה הרביעית של 'הישרדות', שעלתה לאוויר בתחילת יוני. אתר רשת, המשותף לזכיינית ערוץ 2 ול- ynetרושם עלייה של 10%, עם חשיפה של 15%.

3 האתרים היחידים שרשמו ירידה החודש הם b144 של בזק, גלובס והארץ.

עוד בדק הסקר החודש שימושים במכשיר הסלולרי. מהנתונים עולה כי ל-61.6% מהגולשים יש מכשיר סלולרי המאפשר גלישה באינטרנט, וכי ל-34.4% יש גישה לתיבת דואר אלקטרונית באמצעות מכשיר הסלולר. ל-15.9% יש טלפון בעל מסך מגע, לעומת 11.6% בעלי מקלדת מלאה (QWERTY).

עוד עולה מהנתונים, כי 13% מהגולשים נכנסים לפרופיל שלהם ברשת חברתית באמצעות מכשיר הסלולר לפחות פעם ביום, ו-16% מהגולשים מקבלים או שולחים מייל באמצעות מכשירי הסלולר לפחות פעם ביום.

נזכיר כי אתמול אישרה הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, את פעילות ועדת המדרוג לאינטרנט, המורכבת מנציגי האתרים המובילים בישראל ומשרדי אינטראקטיב. בעקבות האישור, צפויים נתוני הרייטינג הראשונים, אותם תאסוף חברת גמיוז, להתפרסם בעוד כחודשיים.

הידיעה פורסמה באתר 140

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה