sportsevents365 נכנס גם לתחום המופעים – משנה שמו ל'טיקטינגו'

במסגרת כניסתו לקטגוריה החדשה יציע אתר כרטיסים להופעות, פסטיבלים וקונצרטים בינלאומיים; משקיע במהלך יותר מחצי מיליון שקל
 | 
telegram

אתר הכרטיסים לאירועי ספורט sportsevents365 נכנס גם לתחום המופעים, והחליט לשנות את שמו ל'טיקטינגו'. האתר ימשיך למכור כרטיסים לשורה ארוכה של אירועי ספורט מתחומים שונים בכל רחבי העולם, ומהשבוע ימכור כרטיסים גם להופעות, פסטיבלים וקונצרטים בינ"ל.


בחברה מדווחים כי עלות כניסת האתר לקטגוריית המופעים עומדת על יותר מחצי מיליון שקלים, שכוללים השקעה במיתוג מחודש, הגדלת כוח האדם ורכישה של כרטיסים וערבויות מול ספקים. עד היום הושקעו בחברה 2.5 מיליון שקל, ומחזור המכירות שלה עומד על כ-13 מיליון שקלים בשנה. מכירות החברה מדי חודש מתחלקות בין 35% לקוחות מהארץ ל-65% לקוחות מחו"ל.

בשלב זה החל לשווק אתר טיקטינגו יותר מ-300 הופעות, בין היתר של בוב דילן בברצלונה, מארסיי ואתונה, להקת U2 בפריז טורינו ואיסטנבול, והכוכבת ליידי גאגא בלונדון ומילאנו.

מפעילת 'טיקטינגו', חברת ספורטס איוונטס 365, הוקמה ב-2006 על ידי היזם ספי דונר. כיום היא מוכרת למעלה מ-1,000 כרטיסים מדי חודש להופעות ואירועי ספורט שונים, ממרוצי פורמולה ומשחקי ליגת האלופות, ועד הופעות חיות וטורנירי טניס חשובים.

ספי דונר, מנכ"ל 'טיקטינגו': "הכניסה לקטגוריה החדשה היא האבולוציה המתבקשת לתחום הפעילות שלנו ומבוססת על ביקוש קיים של לקוחותינו לכרטיסים לאירועים סוג זה, במקביל להצלחה הגדולה לה אנו עדים בתחום הכרטיסים לאירועי הספורט".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות