GAP מעלה קמפיין שילוט חוצות על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה באיילון

היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ- 680 אלף שקלים למשך 14 יום
 | 
telegram

רשת האופנה GAP פתחה חנות חדשה בקניון ארנה בהרצלייה ותלווה את ההשקה בקמפיין מלווה במסר "FRESH CUT " לקראת הקיץ.

הקמפיין יוצג על גבי 5 הקירות של "נור סטאר מדיה" לאורך כל ציר איילון ולמעשה ילווה את הדרך המרכזית לכיוון הקניון עד לעלייה במחלף 7 הכוכבים.

קריאייטיב הקמפיין הגיע מ-GAP העולמית והתאמת הקריאייטיב בוצעה ע"י סטודיו נור.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות