GAP מעלה קמפיין שילוט חוצות על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה באיילון
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ- 680 אלף שקלים למשך 14 יום
שירות אייס span > a > | 
רשת האופנה GAP פתחה חנות חדשה בקניון ארנה בהרצלייה ותלווה את ההשקה בקמפיין מלווה במסר "FRESH CUT " לקראת הקיץ.
הקמפיין יוצג על גבי 5 הקירות של "נור סטאר מדיה" לאורך כל ציר איילון ולמעשה ילווה את הדרך המרכזית לכיוון הקניון עד לעלייה במחלף 7 הכוכבים.
קריאייטיב הקמפיין הגיע מ-GAP העולמית והתאמת הקריאייטיב בוצעה ע"י סטודיו נור.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה