המרכז הבינתחומי לאינטרנט פותח מחזור נוסף של קורס שיווק ופרסום באינטרנט

לדברי רוני פרידמן, מנכ"לית המרכז: "קורס שיווק באינטרנט הינו ספינת הדגל של המרכז, בוגרי הקורס מדווחים לנו על שיפור ניכר בתוצאות העסקיות בארגון"
 | 
telegram

המרכז הבינתחומי לאינטרנט, משיק את קורסי קיץ 2010. המרכז מקיים תוכניות לימוד בתחומי השיווק ופרסום באינטרנט בדגש על השפעות האינטרנט על המגזר העסקי.

לדברי רוני פרידמן, מנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט , "היום, לאחר שנתיים אינטנסיביות של פעילות ענפה ומוצלחת, חזון העמותה כמרכז לימודים השם לעצמו למטרה לקדם את הידע המקצועי ההכשרה ופיתוח המודעות לשימושים השונים באינטרנט מקבל פידבקים והדים חיוביים מהשטח.
בין בוגרי הקורסים שלנו, בעלי עסקים, בעלי מקצוע חופשי, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שיווק ומנהלים בכירים אחרים העוסקים בהתמודדות יומיומית בעולם הטכנולוגי,ומגיעים למרכז על מנת לקבל כלים ומתודולוגיות יישומיות לשיפור יכולותיהם לשווק ולקדם את האתר של העסק או של ארגוניהם".

לאור הביקוש הגובר, באוגוסט ייפתח מחזור הקיץ של קורס שיווק ופרסום באינטרנט, לדברי רוני פרידמן, "קורס שיווק באינטרנט הינו ספינת הדגל של המרכז, בוגרי הקורס מדווחים לנו על שיפור ניכר בתוצאות העסקיות בארגון, על ניהול אפקטיבי יותר של האחראים על הפעילות במדיה החברתית, על הבנה והתחברות לעולם הטכנולוגי ברמת יישום הכלים להם נחשפו במהלך הלימודים".

במהלך חודש יולי תתקיים סדנת מרתון חד יומית בנושא שיווק ביוטיוב, פייסבוק וטוויטר. כל מה שצריך לדעת על הטמעת המדיה החברתית בארגון פעילות שיווקית ממוקדת ברשתות החברתיות באינטרנט.

לדברי פרידמן, סגל המרצים במרכז הבינתחומי לאינטרנט, הינם מומחים ,אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתעשיית האינטרנט, אשר מביאים מניסיונם היישומי בשטח. העלות האטרקטיבית של הקורסים מושכת קהלי יעד רבים, על מנת לאפשר חווית למידה אישית.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות