JCDecaux זכתה במכרז לפרסום על 150 עמודי פרסום "פריזאיים" בתל אביב

במהלך השבועות הקרובים יוחלפו 150 עמודי המודעות העגולים של תל אביב ומדרכות תל אביב ירוהטו בעמודים של JCDecaux
 | 
telegram

JCDecaux זכתה במכרז לפרסום על 150 עמודי פרסום ברחבי תל אביב. העמודים הינם חלק ממכרז ריהוט רחוב בו זכתה JCDecaux למשך 15 שנה, במסגרתו תשקיע חברת המדיה מעל 15 מיליון יורו.

העמודים וסביבתם יתוחזקו וימורקו באופן שוטף ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, כך שגם לעת לילה, יהיו העמודים וסביבתם שטח פרסומי אטרקטיבי, מואר ואפקטיבי מבחינת המפרסם.

פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux בישראל: "חברת JCDecaux פועלת כבר זמן רב לשינוי פני העיר תל אביב. עד כה החלפנו כ-420 תחנות אוטובוס מתןך 750 תחנות הקיימות בעיר. כעת, אנו פועלים לשינוי והחלפת 150 עמודי פרסום רחוב המוצבים כיום בת"א על מנת להעניק למפרסמים ולעוברים ושבים ניראות נעימה יותר ואפקטיבית יותר. העמודים יתוחזקו ע"י צוותי JCDecaux כדי להעניק למוצר את האטרקטיביות שמגיעה להם כמו בערים הבירות בעולם כגון מדריד, פריז ועוד"

עיצוב העמודים נבחר ע"י עירית ת"א במסגרת מכרז בו זכתה החברה המעניק לה את הזכות הבלעדית לפרסום ברהוט רחוב בת"א (תחנות אוטובוס ומכווני תנועה). במסגרת המכרז, JCDecaux מתכוונת להתפתח ולהשתתף בייפוי הערים.

JCDecaux היא החברה הבינלאומית היחידה המתמקדת בפרסום חוצות. החברה נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות
JCDecaux ישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות