חופשה בישראל - פרסום ברפיד

משרד התיירות יצא בקמפיין גדול לעידוד הזמנת חופשות בישראל בקיץ
 | 
telegram
(1)

משרד התיירות יצא בקמפיין גדול לעידוד תירות הפנים בישראל באמצעות רפיד.

משרד התיירות, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, רכש מרפיד חבילה ארצית הכוללת 30 שלטי גשר בפורמט ענק בצירים מרכזיים, ובנוסף 250 שלטי בילבורד בפריסה ארצית, וחבילת פרסום ברשת STREETV.

הקריאיטיב והמסר, "דווקא עכשיו חופשה בישראל" נעשה בלמ"פ. המסר מכוון לאווירת ימים אלו, כשתורכיה - שהיתה מעצמת התיירות הישראלית עד לפני זמן לא רב - כבר פחות מסבירה פניה לישראל, ולעצם הזמנת החופשה בישראל יש גם אמירה ערכית בימי אלו.

השקעה מדווחת בקמפיין: 635000 שקל.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה
    עדי 18/12/2012 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי השחקנית בפרסומת בטלוויזיה?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות