מחלקה חדשה ב-JCS תמיר חומרים המיועדים להקרנה דיגיטלית בבתי הקולנוע

המחלקה מציעה המרה לפורמט של קולנוע דיגיטלי להקרנה ללא פילם; מפיצי 'שרק 4' היו נאלצים לשלם 5 מיליון ד' אם הסרט היה מופץ בפילם
 | 
telegram

בית הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS הקים מחלקה המתמחה בטיפול בחומרים לבתי קולנוע דיגיטליים. המחלקה החדשה מתמחה בהמרה לפורמט Digital Cinema Package ומספקת את השירותים הדרושים לצורך הכנה של חומרים לשידור בבתי קולנוע דיגיטליים.

המחלקה תטפל בחברות בינלאומית וישראליות. עלות הקמתה נאמדת בכ-20 אלף דולר.

בין הפרויקטים הראשונים שטופלו במחלקת הדיגיטלית ניתן למנות את הפרסומת ליופלה שטוזים בתלת מימד, קוקה קולה מונדיאל בתלת מימד, ועוד.

ההקרנה הדיגיטלית זולה באופן משמעותי מההקרנה מפילם, ומאפשרת חסכון של עשרות אלפי דולרים שנדרשו להכנת חומרים להקרנת פילם בקולנוע, כאשר מדובר בפרסומות וטריילרים.

באשר להפצה של סרטים באורך מלא, החיסכון מגיע למיליוני דולרים לסרט כשמדובר בהפצה בינ"ל. לדוגמא, הפצת הסרט 'שרק 4' לכל העולם הייתה יכולה להגיע ל-5 מיליון דולר אם היה מדובר רק בפילם.

לדברי אריק גרדוס מנהל בית הפוסט של קבוצת JCS, "שירות זה הוא תוצאה של השקעה באיתור ופיתוח יכולות המאפשרים לנו לשמור על מובילות בתחום המולטימדיה ולהיות הראשונים להעניק את שירותים המתבקשים במסגרת מהפכת התחום מעולם הקלטות והפילם לעידן תעבורת הקבצים הדיגיטאליים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות