אופרה אחרת: חנה מוניץ נבחרה לאשת השיווק של חודש יוני – על הפקת 'נבוקו'

מנכ"לית האופרה הישראלית נבחרה לאשת השיווק של חודש יוני, בזכות קידום תיירות התרבות בישראל והעלאת הפקת 'נבוקו' למרגלות המצדה
 | 
telegram

מנכ"לית האופרה הישראלית, חנה מוניץ, נבחרה על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש יוני, בזכות קידום תיירות התרבות בישראל והעלאת הפקת 'נבוקו' במצדה.

מוניץ מכהנת כמנכ"לית האופרה הישראלית של תל אביב-יפו מזה 15 שנה. מאז התמנתה לתפקיד, פועלת מוניץ להחדרת אמנות האופרה ברב קהלים נרחבים בציבור הישראלי.

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר כי "המהלך של 'נבוקו' הוא נקודת שיא נוספת בהשגת יעדים אלה. ל'נבוקו' הגיעו קהלים שלא נחשפו קודם לכן לאופרה ולאור התגובות הנלהבות על עוצמת החוויה נראה כי חלקם הגדול יחזור לאולם האופרה".

כזכור, 'נבוקו' מאת ורדי הועלתה בסוף חודש מאי ובתחילת יוני למרגלות המצדה, בזכות הערך ההיסטורי של המקום בתודעה הבינ"ל והישראלית. במשך 6 חודשים הוקם מתחם ענק שדרש עבודות תשתית ממושכות הכוללות יישור שטחים, סלילת דרכי גישה, הקמת טריבונות המכילות 6,500 מושבים, תשתית מים, חשמל, מגרש חנייה ועוד.

זאת לצד גיוס חסויות ושיתופי פעולה עם בנק דיסקונט, המועצה האזורית תמר, מנהלת אתר המצדה, התאחדות מלונות ים המלח, משרד התיירות, וגורמים נוספים.

בסך הכל צפו באופרה 45 אלף צופים, מהם 4,000 תיירים שהגיעו במיוחד מחו"ל. חבילת תיור לישראל למופע עלתה כ-5,000 , ובסך הכל מדובר על הכנסה למדינה של כ-100 מיליון יורו.

הפקת 'נבוקו' הניחה את היסודות לפסטיבל אופרה בינלאומי שנתי למרגלות המצדה שיורחב כבר בשנה הקרובה לירושלים, וכבר עתה יש תוכנית הפקות שנתית עד לשנת 2011. יצוין כי שנה לפני המועד, צפויים להגיע כ-8,000 תיירים למופעי 'אאידה' שיועלו בעונה הבאה למרגלות המצדה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות