שטראוס הולכת על שנה חמישית: תקיים את 'מאגנום גולד בר' בהשקעה של 2 מ' ש'

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס: "המפגש הישיר שלנו עם אנשים הוא חוויה עוצמתית ואמיתית"
 | 
telegram

גלידת שטראוס חושפת את המהלך השיווק החוויתי המרכזי של מותג Magnum לשנת 2010 ומשיקה קונספט שיווקי חוויתי תחת השם -
'מאגנום גולד בר', המשך ישיר לרוח הקמפיין "מגנום GOLD - שווה זהב".

'מאגנום גולד בר' יעניק למבקרים כניסה לעולמות של Magnum בעיצוב ובהשראת חדרי הכספות השמורים בעולם ויאפשר לקהל הרחב חוויה בלתי נשכחת נוספת של PLEASURE למשך שבועיים בלבד. מדובר בהשקעה כוללת של מעל 2 מיליון שקלים בקמפיין שיתקיים בנל ת"א.

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמרה היום: "אנו גאים ושמחים להוביל, זו השנה החמישית ברציפות, מהלך שיווקי, חווייתי למותג Magnum. כבר חמש שנים ברציפות הפעילות החוויתית למותג מהווה פלטפורמה שיווקית לתיקשור המסר במדיה המונית ולפגישה איכותית ובלתי אמצעית של אנשים עם המותג. המפגש הישיר שלנו עם אנשים הוא חוויה עוצמתית ואמיתית שרק מותגים חזקים ומבוססים יכולים ליצור. מטרתנו להמשיך ולחזק את מגנום כאחד המותגים המובילים בכלל ובתחום המזון בפרט."

בר-אורן הוסיפה כי "החדשנות של מגנום השנה הצליחה מעל הציפיות. המותג כולו צמח בלמעלה מ-20% במכירות יחסית לשנה שעברה והמוצר החדש מאגנום גולד הפך להיות מספר 1 במכירות המותג. הצמיחה במכירות והתחזקות המותג בחמש השנים האחרונות נובעות מההלימה המלאה בין החדשנות המוצרית, התמיכה ב- ATL ופעילות השיווק החוויתי."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות