לקנות בירידות? בכלל פיננסים ממליצים לאסוף שתי מניות מעניינות

יובל בן זאב בוחר במניית דלק רכב ורואה בה אפסייד של 38%. צחי אברהם בוחר בהוט וחוזר על מחיר יעד הגבוה ב-47% ממחירה בבורסה
 | 
telegram

שוק המניות המקומי חוזר לסגת ביום רביעי בהובלת מניות השורה השנייה והשלישית בעוד המשקיעים מדללים החזקות ומקטינים חשיפה לסיכון. בכלל פיננסים מוציאים לנכון לנצל את הנסיגה המתמשכת בשתי מניות ולהמליץ "קנייה" לקראת פרסום הדוחות לרבעון השלישי.

יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בכלל פיננסים ברוקראז', הוציא היום עדכון על דלק רכב תחת הכותרת "ירידת המניה בעקבות השפעות שע"ח מהווה הזדמנות קניה".

בכלל פיננסים מעריכים, כי ברבעון השני תציג החברה של כ-60-70 מיליון שקלים בלבד בהשוואה לכ-112 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד וכ-160 מיליון שקלים ברבעון הראשון. "הסיבה לכך נעוצה בהוצאות המימון. התחזקות היין (ברבעון השני התחזק היין ביחס לשקל בשיעור של 9.7%) צפויה להביא עימה של כ-80 מיליון שקלים, אשר יתווספו לירידת ערך מנית פורד בסכום של כ-20 מיליון שקלים ברבעון". בכלל מציינים כי בנטרול השפעות שע"ח יעמוד הרווח על כ- 130 מיליון שקלים ברבעון.

בן זאב סוקר גם את השפעת השינוי בשערי החליפין על מפת התחרות ואת הרווחיות התפעוליות הגבוהה יחסית של החברה. בשורה התחתונה הוא קובע כי "חולשת המניה מהווה הזדמנות" ונוקב במחיר יעד של 55 שקלים. מניית דלק רכב ירדה בחודש האחרון בכ-8% על רקע השפעות שע"ח. החברה נסחרת במכפיל רווח 8.5 עם תשואת צפויה הגבוהה מ-10%.

המונדיאל עושה טוב

בכלל פיננסים הוציאו עדכון גם לחברת הוט. האנליסט צחי אברהם מצפה שהוט תמשיך בכיוון החיובי גם ברבעון הקרוב ולאורך השנה. "הוט נסחרת במחיר זול, היא מצליחה להראות תזרים חיובי משמעותי, שילך ויגדל יחד עם הירידה ההדרגתית בהוצאות ההוניות." אברהם מצמיד למנייה המלצת "קניה" עם של 54 שקלים.

"אנחנו חוזרים על הערכותינו, שהוט היא החברה המעניינת ביותר בענף התקשורת ולמרות בעיות השירות ופרופיל הסיכון הגבוה שלה בהשוואה לחברות התקשורת הגדולות, היא טומנת בחובה פוטנציאל גבוה הרבה יותר", אומר אברהם.

לדבריו החברה צפויה להיות אחת הזוכות במונדיאל על רקע הגידול בהיקפי הצפייה של המנויים והביקוש העירני לערוצי HD. "התפוצה הרחבה של טלוויזיות HD ו-HD Ready תורמות באופן ישיר לגידול בצריכת ערוצי HD פרימיום של הוט ולגידול בהכנסה הממוצעת למנוי שצפויה להתבטא כבר ברבעון הזה ובאופן משמעותי יותר ברבעונים הבאים. שידורי ה-HD , ככלל, יכולים להתברר כקלף מנצח עבור הוט ו-YES הן מבחינת מניעת נטישה והן להעלאת ה-ARPU".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות