גרמניה מנצחת גם בשיח הגולשים: 74% שיח חיובי לנבחרת מאז הניצחון על ארגנטינה
ממחקר שערכה יפעת SOCIAL בנוגע לשיח המתנהל במדיה החברתיות בישראל אודות נבחרות הכדורגל במסגרת משחקי המונדיאל, עולה כי בעקבות ניצחון נבחרת גרמניה את ארגנטינה חלה עליה בזוכה היא הנבחרת האהודה ביותר בישראל.
ב-74% מהשיחות באינטרנט שכללו אזכורים של הנבחרת הגרמנית, הייתה אהדה לנבחרת, כשעיקר השיח החיובי נגע לא רק לשיטת המשחק, איכותו וניהולו, אלא לעובדה כי גרמניה תומכת בישראל במישור המדיני. רק 14% מההתייחסויות היו בעלי גוון שלילי.
בסך הכל יצרה הנבחרת שיח בנפח של 27% מכלל השיח על המונדיאל ברשת, והיא הנבחרת המדוברת ביותר בקרב גולשי האינטרנט.
לעומת זאת, הנבחרת הברזילאית הצליחה לייצר גם לא מעט שיח עם 24% מכלל השיח בנושא המונדיאל, אך במקרה הברזילאי עיקר השיח היה שלילי 42% מול 40% מהשיח שהיה חיובי.
ביפעת SOCIAL מציינים כי במרבית ההתייחסויות השליליות לברזיל הביעו הגולשים תקווה לכישלון נוכח קשריו של נשיא ברזיל עם נשיא איראן אחמדיניג'אד, ולא ביקורת על יכולות הקבוצה.
נבחרת ארגנטינה מדורגת במקום השלישי במדד הגולשים, עם 18% מהיקף השיח באינטרנט, כשמרבית השיח חיובי 56%, מול 24% שלילי.
גם הנבחרת ההולנדית, שהעפילה אמש לגמר המונדיאל, מצליחה להפוך למוקד התעניינות של הגולשים כאשר 12% מהשיח עסק בנבחרת ורובן המכריע היה חיובי.
נבחרות ספרד ואנגליה זוכות להתייחסות מינורית מצד הגולשים, אך בעוד היחס לספרד הוא ברובו חיובי, אנגליה זוכה לקיטונות של ביקורות על איכות משחקה.
יפעת Social מקבוצת יפעת מספקת שירותי ניטור וניתוח של תוכן חברתי באינטרנט, בנוסף מפעילה החברה מנוע סמנטי הבוחן את הערכים שמופיעים לצד המותג המנותח ומאפשרים הצפה של תובנות שיווקיות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה