החידוש של מידלסברו: כל חודש ספונסר אחר על החולצה

הקבוצה, שתשחק עונה נוספת בליגת המשנה האנגלית, החליטה על פטנט שיווקי שטרם נוסה בכדורגל. לא מצאה חלופה להסכם שלה עם "גארמין"
כתבי Bizספורט |

מה עושים כשלא מוצאים ספונסר בלי להתפשר על פחות כסף? במידלסברו מצאו את התשובה לשאלה הזו, כאשר החליטו למכור 10 חבילות חסות, אחת לכל חודש של עונת הכדורגל. מדובר ברעיון מהפכני, שאין לו אח ורע בכדורגל, שמטרתו לספק כמות הכנסות דומה למה שהקבוצה קיבלה בעבר.

בורו לא הצליחה למצוא חברה שתציע סכום דומה לסכום השיא שקיבלה ב-3 השנים האחרונות מחברת הניווט הלווייני "גארמין". המועדון, שירד לליגת המשנה לפני שנתיים, כשל בניסיון להגיע למבחני העלייה לפרמיירליג בעונה החולפת, אך זה לא מפריע לו למצוא פתרון שיזרים אליו כמות כסף המתאימה יותר לקבוצה מהליגה העליונה.

"אנו באמת מתרגשים להביא את הגישה החדשה הזו לשוק", אמר מאט סמית, האחראי על שיתופי הפעולה המסחריים במידלסברו. "החסויות בכדורגל מבוססות כבר הרבה שנים, אבל זה בוודאי יוסיף זווית חדשה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה