'הנקל סוד' תשקיע 7 מיליון שקלים בהשקת מרכך כביסה גבישי

קטגוריית מרככי הכביסה מגלגלת 200 מיליון שקל בשנה ונמצאת במגמת גידול
 | 
telegram

חברת הנקל סוד, מהמובילות בתחום מוצרי הכביסה, משיקה את סוד קריסטל – מרכך כביסה ומבשם בתצורת גבישי קריסטל. בהשקת המוצר תשקיע החברה 7 מיליון שקלים. המוצר יושק בישראל במקביל להשקה באירופה.

קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, עברה בשנה האחרונה תמורות רבות, מעבר ממרככים רגילים למרככים מרוכזים, כניסה של שחקן חדש וכעת השקת "סוד קריסטלים".

קטגוריית מרככי הכביסה מגלגלת כ – 200 מיליון שקלים בשנה(נתוני נילסן) ונמצאת במגמת גידול מתמשך, בין השאר בשל המעבר למרככים מרוכזים. ע"פ הערכות הנקל סוד צפוי גידול של 10% בגודל הקטגוריה עד סוף השנה.

גל שולמן, מנהל שיווק הנקל סוד, מציין כי בפעם הראשונה בישראל סוד קריסטל מציע חדשנות אמיתית בתצורת המוצר ובחווית בישום הכביסה וכי ההשקה הינה בקדמת הטכנולוגיה הבינלאומיות בתחום.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות