הרשות השנייה בקמפיין פרסומי לשירות הדיגיטלי ה-DTT – בהובלת גיא אריאלי

עם סיום שלב ב' בהקמת המערך, החליטו ברשות לשווק את השירות שמציע למשתמשים 5 ערוצים פתוחים בעלות חד פעמית של עד 400 שקלים
 | 
telegram

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו יוצאת בקמפיין פרסומי באמצעות תשדירי שירות ומודעות בעיתונות ובאינטרנט, לטובת שירות ה-DTT – הממיר הדיגיטלי באמצעותו אפשר לקלוט את הערוצים 1, 2, 10, 33 ו-99.

השחקן גיא אריאלי מוביל את תשדיר השירות אשר הופק ע"י לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).

הרשות השנייה מפיצה את השידור הקרקעי דיגיטלי שבאמצעותו ניתן לקלוט, בחיבור חופשי בעלות חד פעמית של 200-400 שקלים עבור רכישת ממיר ואנטנה, ואפשרות לקלוט 5 ערוצים פתוחים.

לאחרונה הסתיים שלב ב' בהקמת המערך, במסגרתו הותקנו 9 משדרים נוספים ברחבי הארץ ושופרה איכות הקליטה. הרשות השנייה נערכת עתה לשלב ג' בהקמת המערך, הכולל הוספת משדרונים בהתאם למדידות ושיבושי קליטה מקומיים, כל זאת לקראת סגירת מערך השידור האנלוגי הצפוי בפברואר 2011.

נכון לעכשיו, מציינם ברשות, המערכת בשלבי ניסוי סופיים, ולכן ייתכנו קשיי קליטה מקומיים בשל השפעות אזוריות.

כמו כן נערכת הרשות השנייה לכך שעם סגירת השידור האנלוגי ייעשו הפעולות הנדרשות לקיום שידורים בטכנולוגיות מתקדמות כגון HD ועוד, כל זאת בהתאם להחלטות משרד התקשורת ותיקוני חקיקה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות