מותג המכוניות אינפיניטי כבר שנה בישראל: מה היה למנהל המכירות לומר?
מותג לוקסוס
בתחום הרכב, למיקומו ומעמדו של מותג פרימיום בארה"ב כמו אינפיניטי הפעילה בארה"ב שני עשורים, יש חשיבות אם הוא פעיל באירופה. אינפיניטי נכנסה לישראל כחלק מהרחבת הפעילות שלה שהחלה עם השקת המותג באירופה ב-2008. כיום, פועלת החברה ב-15 מדינות עם 35 חניות מותג.
הדברים שיבואו
"בחודש ספטמבר תציג אינפיניטי באירופה, בתערוכת פריז, את הדגם החדש שלה, M". דגם זה, הנמצא מעל ל-G, אמור להיות רכב איקוני – כמו ה-FX, כזה המזהה מותג ומייצג אותו באמצעות נוכחות וייחוד. סאייר מודה שה-G היא לא כזאת, אבל לא כך ה-M שתהייה ייחודית ביחס "לגרמניות המשעממות".
אינפיניטי מציגה בימים אלה מנוע דיזל חדש המתמקם בחרטום ה-FX, V6 3.0 ליטר המספק 240 כ"ס. והיברידי? "אנחנו נציג גרסה היברידית במחצית 2011".
כניסה מקומית
"זכינו למודעות גבוהה למותג, וההשקה שלו הייתה מוצלחת – למרות הבסיס הזמני במהלך השנה, עד פתיחת אולם התצוגה המרכזי". ש: מה אתם מוכרים במכוניות שלכם?" ת: אנחנו מוכרים ביצועים, מכוניות ביצועים. הלקוחות קונים את מה שבא עם המותג, יוקרה ועם מה שבא עם הדגמים, ביצועים. אבל לרוב אינם עושים שימוש בביצועים הייחודיים של הדגמים".
משהו שונה
"אנחנו מעניקים טיפול מיוחד ללקוח ואנחנו שואפים למצוינות בטיפוח לקוחות. חלק מהייחוד שלנו הוא במערך השירות הכולל ובמחויבות לסוג הלקוחות שלנו ולצרכיו".