מתרחבת בארה"ב: אקסלנז חתמה על הסכם הפצה שלישי עם חברת הפצה בתחום הגסטרו-אנטרולוגיה

כיום בארה"ב ישנם כ-20,000 רופאי GI בקרוב ל-5,000 מרפאות ומכוני בדיקה אשר מהווים קהל יעד עבור אקסלנז. ההסכם מצטרף לשני הסכמים נוספים שנחתמו לפני כחודש
 | 
telegram

אקסלנז מגבירה את מאמצי החדירה שלה לארה"ב. היום מודיעה החברה כי חתמה על הסכם להפצת מוצריה עם חברת הפצה המתמחה בתחום הגסטרו-אנטרולוגיה (GI). כיום בארה"ב ישנם כ-20,000 רופאי GI בקרוב ל-5,000 מרפאות ומכוני בדיקה.

עבור אקסלנז מדובר בהסכם לא בלעדי. במסגרת ההסכם התחייב המפיץ להקים מערך מכירות והפצה, לבצע קידום מכירות למוצריה של אקסלנז ולהציג את מוצרי החברה בכנסים. במקביל, התחייבה אקסלנז להדריך את המפיץ ועובדיו אודות מוצריה. ההסכם בין הצדדים נקבע לתקופה של 3 שנים אשר תינתן להארכה אוטומטית בשנה נוספת.

אקסלנז מעריכה כי מדובר בהסכם הפצה משמעותי, זאת כחלק מהיערכותה להפצה מערכות ה-BreathID והערכות לזיהוי חיידק ה-H.Pylori. ההסכם הנוכחי מצטרף לשני הסכמי הפצה ארציים בארה"ב עליהם הודיעה החברה לפני כחודש. בימים אלה עוסקת החברה בהכשרת אנשי המכירות של מפיצים אלה, תהליך שצפוי להסתיים עד סוף השנה.

סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז, העריך בעת החתימה על ההסכמים כי "החברה מצפה להזמנות גדלות והולכות כבר ברבעונים הקרובים ומכירות משמעותיות בשנת 2011". כפי הנראה, ההסכם הנוכחי, מהווה חיזוק לדבריו של איתן.

נזכיר, כי אתמול דיווחה אקסלנז כי כי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אינו מוכן לתת אישור לשיווק מכשיר ה-BreathID ככלי להערכת הנזק בכבד. בעקבות כישלון הניסוי הקליני בדצמבר 2009 בתחום הכבד, רצתה החברה לשווק את המכשיר כדי שישמש ככלי להערכת הנזק בכבד, אך ה-FDA דורש שהחברה תבצע ניסויים נוספים. לכתבה המלאה: ה-FDA עושה שרירים

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות