3.5 מ' שקל הושקעו בפרויקט הדוקומנטרי 'אהבה ראשונה' – ישודר בסלקום מדיה
'סלקום מדיה' הפיקה 150 סרטונים על סיפורי אהבה שיועלו לשידור בטכנולוגית HD באתר ייעודי. את הפרויקט ערכו האחים תומר וברק הימן, הפיקה 'דרסט-דורי מדיה', והמפתחים האחראים היו איתי נגלר וגל רז מחברת 'לוגיה', והושקעו בו על פי הערכות כ-3.5 מיליון שקל, 1.5 מיליון בפרויקט עצמו וכ-2 מיליון בקידום ובקמפיין פרסומי.
'אהבה ראשונה' הוא פרויקט תוכן הכולל 150 סרטים דוקומנטריים בני 3 עד 5 דקות כל אחד, המציגים סיפורי אהבה אישיים של צעירים בגילאים 16-20. כל הסרטים מצולמים בסביבה הטבעית של המספר, כשהפרויקט נוצר מתוך הבנה שצעירים מחפשים מקור להזדהות, להקשיב לסיפורים אישיים, וללמוד מניסיון של אחרים.
תומר הימן חתום, בין היתר, על 'תומר והשרוטים', 'אביב', 'בובות של נייר' והסדרה הדוקומנטרית 'בדרך הביתה' שזכתה במקום הראשון בפסטיבל ירושלים 2009. סרטו האחרון של תומר הימן Shot My Love השתתף בפסטיבל ברלין האחרון וזכה במקום הראשון בפסטיבל HOTDOCS. האחים הימן יצרו יחדיו גם את 2 הסדרות הדוקומנטריות 'גשר על הוואדי' ו'הופעת בכורה'.
"מדובר על פרויקט ענק ואינטנסיבי במיוחד", סיפר תומר הימן לאייס. "בכל יום צילומים היו כמה צוותים בשטח במקביל. מדובר על השקעת ענק במונחי דוקומנטריה בישראל". יעידו על כך מספר המשתתפים בפרויקט: 12 צלמים ו-7 במאים.
במשך חודשים ארוכים אספו האחים הימן סיפורי אהבה רבים של צעירים וצעירות ממקומות שונים ברחבי הארץ. הסיפורים חושפים לא רק תפיסות מעניינות של המושג אהבה אלא גם את עולמם הפנימי של אותם נערים ונערות. הסיפורים יוצרים תמונה על חיי האהבה בגיל העשרה המורכב והרגשי ביותר ונוגעים בנוסף בשאלות מורכבות של דת, אמונה, גזענות, יחסי הורים-ילדים ועוד.
"הכח של הפרויקט הוא במסה שלו. כשרואים 10-15 סרטים ברצף, מקבלים למעשה פרספקטיבה על צורת החיים והחשיבה של בני הנוער היום", מסביר הימן. "מדובר על פרויקט דוקומנטרי גדול, אולי מהגדולים שהיו פה".
בשלב זה אין תוכנית לשדר את הפרויקט בפלטפורמת טלוויזיה, ערוצי ברודקאסט או ערוצים ייעודיים, אבל לדברי היימן, "זה סרט דוקומנטרי לכל דבר, וראוי שיעלה לשידור בטלוויזיה".
מסלקום נמסר כי "פרויקט 'אהבה ראשונה' הוא נדבך נוסף במסגרת פעילות סלקום מדיה בעולם הפקות המקור לאינטרנט ולסלולר. סלקום ממשיכה את פעילותה בעולם המדיה עם פרויקט ייחודי זה לאחר הצלחת 'מגודלים' שנמכר למעל 13 מדינות ברחבי העולם והצלחת השעשועון האינטראקטיבי "קן הקוקייה".
סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, מסר: "לאחר הצלחת 'מגודלים' והשעשועון האינטראקטיבי 'קן הקוקיה', 'סלקום מדיה' מציגה פעילות תוכן נוספת. הפרויקט אהבה ראשונה נוצר לאחר מחקר מעמיק על בני הנוער בישראל. בחרנו לייצר תוכן דוקומנטארי שעוסק באחד הנושאים המעניינים ביותר עבור כולנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה