אתר האינטרנט של פיפ"א זכה ל-7 מיליארד כניסות בזמן המונדיאל
אתר האינטרנט הרשמי של פיפ"א הפך בזמן המונדיאל לאחד היעדים הכי חמים לגולשים באינטרנט. לפי חברת המחקר "נילסן", דפי האתר נצפו כ-7 מיליארד פעמים במשך 31 ימי המשחקים, כמעט פי 5 מ-1.5 המיליארד שפיפ"א שיערה בתחילה.
220,000 אנשים עקבו אחרי פיפ"א ברשת החברתית טוויטר ובנוסף 5 מיליון אוהדים נרשמו לרשת החברתית המיוחדת שההתאחדות העולמית הקימה עבור הגביע העולמי. רגע השיא של תנועת הגולשים באתר נרשם במהלך המשחק של ארה"ב ואנגליה בשלב הבתים, אז נכנסו לאתר מיליון בני אדם תוך שנייה אחת. בהחלט נתון מדהים.
עוד מדווח "נילסן" כי המדינה בה נעשה השימוש הגדול ביותר בשירותי האתר היא ברזיל, כאשר 7% מכלל אוכלוסיית הגולשים נכנסה לאתר ובילתה בו בממוצע 27 דקות. אנגליה מיד אחרי ברזיל עם 6.9% מהגולשים. גרמניה היא המדינה היחידה בה נכנסו יותר נשים מגברים לאתר של פיפ"א. אלכס בורמאסטר, סגן הנשיא של "נילסן", אמר שאוהדי הכדורגל האמריקאים נכנסו לאתר יותר מעמיתיהם האירופאים, אבל הסביר זאת בכך שהכיסוי התקשורתי בארה"ב קצר יריעה בניגוד לכיסוי באירופה.
בורמאסטר הוסיף: "בהתחשב במגוון העצום של אתרי כדורגל, ספורט וחדשות כלליות הזמינים לאוהדים במהלך האירוע, מדובר בהישג מרשים לפיפ"א. העובדה שאחד מכל 14 ברזילאים, למשל, הלך לאתר של פיפ"א בסביבה כל כך מגוונת ממחישה את גודל ההישג".