כמה זמן לוקח להתנתק מ-HOT? ישי שריקי ניסה 4 חודשים – וזכה לאיומים

לקוח שביקש להתנתק מ-HOT טען כי עו"ד איימו להפעיל נגדו הוצאה לפועל בגלל שטכנאי החברה לא בא לקחת את הממירים. ביהמ"ש פסק 2,000 שקל פיצויים ללקוח וקבע: "טוב תעשה החברה אם תבצע בדק בית רציני"
 | 
telegram

לקוח שביקש להתנתק משירות HOT ולעבור ל-yes, זכה לחוויה מפוקפקת לאורך תקופה, שכללה מכתבים מעורכי דין ואיומים להפעלת הוצאה לפועל נגדו. בית המשפט קבע בשבוע שעבר כי מדובר ב"אדם שנגרם לו כתוצאה מכך עוגמת נפש", על HOT כתב כיח "טוב תעשה אם תעשה בדק בית משמעותי אצלה", ובסופו של דבר פסק לזכותו של התובע 2,000 שקלים פיצויים.

ישי שריקי תבע את HOT על סך 10,000 שקל בגין עוגמת נפש, הטרדות, טלפונים, מכתבים, הפסדי יום עבודה בפועל, אחסנה של ממירים והוצאות משפט. בתביעה ציין כי מנובמבר 2005 ועד מארס 2006 ביקש להתנתק משירות הכבלים אולם לשווא, והטכנאים לא הגיעו לביתו.


לקראת סוף מארס אותה שנה, התחבר ל-yes וזו הודיעה ל-HOT על ניתוק הלקוח. למרות זאת לא הגיע טכנאי לביתו כדי לקחת את הממירים שהיו ברשותו. בתביעה ציין שריקי כי במשך תקופה ארוכה קיבל טלפונים ומכתבים מעורכי דינה של HOT על חוב, על חוב של יותר מ-1,300 שקל.

בפסק הדין של בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, הטיח השופט עודד מאור ביקורת קשה בהתנהלות של HOT: "הנתבעת לא הפנימה ולא השכילה להבין מה היא עוגמת הנפש שנגרמה לתובע". השופט מאור ציין עוד כי בהודעותיה של HOT לא צוין כי מדובר בחוב בשל ממירים שנשארו ברשותו של שריקי :"לא ראיתי כל הודעה ששלחה הנתבע לתובע בה צוין כי הוא חייב תשלום בגין הציוד".

בפסק הדין צוין עוד כי "טוב תעשה הנתבעת אם תעשה בדק בית משמעותי אצלה ותבחן לשנות את נוסח החשבוניות הנשלחות... אדם שלשיטתו אינו חייב כל כסף, העומד מול עו"ד או ספק שירות שממשיך לשלוח לו התראות ומקבל הודעות כי יפעלו נגדו בהליכי הוצאה לפועל, הוא אדם שנגרם לו עוגמת נפש. אדם המבקש להתנתק מספק שירות, ראוי שספק השירות ינתקו ללא דיחוי וללא השתהות מיותרת. אלו הוראות הדין וזו גם הדרך לנהוג".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות