NBC תשיק בקרוב פלטפורמת פרסומות חדשה שתשרת את אתרי הרשת

פלטפורמת פרסומות עצמאית, שתשולב ב-21 מאתרי קבוצת המדיה NBC-יוניברסל, תאפשר למפרסמים לרכוש פרסומות ממוקדות לקהלים ספציפיים
הראל עילם - אתר 140 |

קבוצת המדיה NBC-יוניברסל תשיק בקרוב את Universal Audiance Platform, פלטפורמת פרסומות עצמאית. כך מדווח MediaWeek. הפלטפורמה תשולב ב-21 מאתרי הקבוצה, בהם האתר הרשמי של NBC, ואתרי רשתות הטלוויזיה טלמונדו ובראבו. הפלטפורמה לא תכלול את אתר הולו, שהוקם בשיתוף פעולה עם פוקס ו-ABC, ומריץ פלטפורמת פרסומות נפרדת.

מפרסמים יוכלו לרכוש פרסומות ממוקדות לקהלים ספציפיים לפי נתונים צפיית קהל מחברות כגון נילסן ו-Quantcast. בין השאר, החברה מבטיחה שניתן יהיה לכוון לקהל של אמהות צעירות, אנשי עסקים, הקהילה הלטינית-אמריקאית ועוד. קרוב ל-60 מיליון איש מבקרים ב-21 האתרים מדי חודש. החברה הודיעה על כוונתה "לצמצם באופן משמעותי" את חשיפת הפרסומות מפלטפורמות ומפיצים אחרים.

מכירת שטחי הפרסום תהיה באופן ישיר ודרך חברות פרסום חיצוניות שירכשו מראש את השטחים הפרסום על ידי בורסות פרסומות, כגון ביד מנג'ר. בנוסף, החברה תקים חטיבה נפרדת לניהול הפלטפורמה ומכירת שטחי הפרסום. היא תנוהל על ידי סמנכ"ל מכירות מדיה דיגיטלית, ניק ג'ונסון.

לכתבה המלאה באתר 140 – לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה