רווקות ת"א היכונו: מקאן אריקסון בפעילות שיווקית מעניינת ל-JDate בסניפי מנגו
קמפיין ראשון מסוגו של מקאן אריקסון לאתר ההיכרויות JDate בתוך סניפי 'מנגו' הושק לאחרונה. כש-JDate החליטו לצאת בקמפיין ט"ו באב ממוקד לרווקות תל אביב, התבססו אנשי מקאן אריקסון על התובנה הנשית הכואבת לפיה - פשוט אי אפשר לסגור את הריצ'רץ' בגב לבד וזאת כדי להגיע לקהל היעד (הרווקות) בשנייה בה הוא נזכר כמה קשה להיות לבד ברגע ההתמודדות עם הריצ'רץ'.
מקאן יצרו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת האופנה הספרדית 'מנגו'. שבועיים לפני ט"ו באב נכנסו מקאן לכל סניפי 'מנגו' בתל אביב, והוסיפו לכל אחד ואחד מהדגמים בעלי הרוכסן האחורי - א-טיקט ורוד עם הטקסט: "בדיוק בשביל זה טוב שיש גבר בבית". הא-טיקט קשור בסרט סאטן לריצ'רץ' עצמו, כך שלראשונה נשים יוכלו לסגור לבד את הריצ'רץ' בתא המדידה, בלי לקרוא למוכרת ובלי לטופף החוצה בשמלה פתוחה.
באספקט השיווקי, מצידו השני של כל א-טיקט מודפס קוד למנוי חינם ב-JDate לחודש שלם, עבור מי מהרווקות שתיפול בפני השיווק המקאן אריקסוני ותחליט לחפש עבור בן זוג ב-JDate.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה