דו"חות וואלה לרבעון השני: למרות הגידול הכנסות, הרווח הנקי צנח בכ-40%

הרווח התפעולי של החברה צנח ביותר מ-40%. לדברי מנכ"ל וואלה, "למרות תהליכי הגלובליזציה של האינטרנט, הגידול 'בטראפיק' של וואלה נמשך"
לירוי פרי – Bizportal |

הכנסותיה של וואלה ברבעון השני של 2010 טיפסו מעל 30%, אולם הרווח הנקי של החברה צנח בלא פחות מ-40%. כך עולה מדיווח שהעבירה היום (חמישי) החברה על תוצאותיה לחודשים אפריל עד יוני. הסיבה לצניחת ברווח, על פי וואלה, היא פעילות השקעה מאסיבית של החברה.

הרווח הנקי של וואלה הסתכם ב-2.7 מיליון שקלים או 6 אגורות למניה ברבעון השני, המשקף ירידה של כ-40% ביחס לרווח של כ-4.5 מיליון שקלים או 10 אגורות למניה ברבעון השני ב-2009. ה-EBITDA הסתכם ברבעון השני בכ-5.8 מיליון שקל, קיטון של כ-32% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

מהחברה נמסר כי " לאור הגידול בהוצאות על רקע השקעות פיתוח בתחומי צמיחה והשקעות בקמפיינים פרסומיים לרבות השקת אתר הדרושים החדש JobCity", הרווח התפעולי צנח ביותר מ-40% לרמה של 3.8 מיליון שקלים. הרווח הגולמי של וואלה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עלה ב-5% לרמה של 18 מיליון שקלים.

הכנסותיה של החברה עלו ב-36% ברבעון השני של 2010 לרמה של 42.4 מיליון שקלים, לעומת הכנסות של כ-31.2 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2009. צבר הזמנות ממפרסמים צמח ב-28%, בהשוואה לרבעון המקביל, לרמה של כ-30 מיליון שקלים. תזרים המזומני מפעילות שוטפת עמד על 8.3 מיליון שקלים.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "למרות תהליכי הגלובליזציה של האינטרנט ונוכחותם של שחקנים עולמיים כמו גוגל, יוטיוב ופייסבוק, הגידול 'בטראפיק' של וואלה נמשך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה