איגוד השיווק לניצן חן: " לא מצאנו ניגוד אינטרסים בתפקודו של צביקה ליבליך"

פרשת צביקה ליבליך לא רוצה לרדת מהכותרות. אחרי מכתבו של איגוד הפרסום גם איגוד השיווק מתרעם על ההחלטה להדיחו מערוץ 24: "הדחת מנכ"ל של ערוץ מסחרי בישראל עשויה להשפיע ישירות על תקציבי הפרסום"
 | 
telegram

פרשת צביקה ליבליך העמידה על רגליה האחוריות את איגוד חברות הפרסום שכבר שיגר מכתב בנושא וכעת, איגוד השיווק המייצג את המפרסמים במשק, בראשותה של תלמה בירו, החליט להביע הוא את מורת רוחו בעקבות ההחלטה. בירו שיגרה לניצן חן יו"ר, מועצת הכבלים והלווין מכתב בנושא ובו דרשה הבהרות ונימוקים והביעה את התנגדותו של איגוד השיווק להחלטה.

במכתב לחן נאמר בין השאר, "מאז קנתה "קשת" את ערוץ 24, והעמידה בראשו כמנכ"ל את מר ליבליך איש "קשת", מהווה עבורנו הערוץ אופציה ראויה לפרסום ופלטפורמה אפקטיבית. אנו מוצאים בו קהל מפולח ומבודל ומקצים לפרסום בערוץ נתח ממוצע של 10%. מכאן נובע ענייננו המובהק בערוץ ובניהולו".

עוד במכתב, "להפתעתנו שמענו לאחרונה על הכוונה להדיח את מנכ"ל הערוץ מתפקידו עקב ניגוד אינטרסים. הפכנו והפכנו בכובד ראש בטענת ניגוד האינטרסים, בדקנו והתייעצנו , ולא מצאנו כל בסיס לקיומה. בבדיקותינו אף העלינו כי גם מועצת הכבלים והלווין (אשר שינתה בזמנו את תנאי הרישיון כדי לאפשר ל"קשת" לקנות את הערוץ), גם הרשות השנייה (אשר ביקשה ערבויות לאישור הרכישה), וגם הממונה על ההגבלים העסקיים , אף לא אחד משלושת הגופים הנכבדים הללו הטיל הגבלות כלשהן על זהות המנכ"ל החדש שיבחר ע"י "קשת", או העלה אפשרות של ניגוד אינטרסים במידה והינו נושא משרה אצל הזכיינית".

"הדחת מנכ"ל של ערוץ מסחרי בישראל הינה נושא כבד וחמור בעינינו, נושא אשר עלול להשליך השלכות ישירות על המשך הצלחת הערוץ, וכפועל ישיר על תקציבי השיווק והפרסום שלנו".

"אנו קוראים לך, במסגרת תפקידך כרגולטור האחראי על ערוץ 24, לנמק בפנינו מהם השיקולים המקצועיים אשר הביאוך להחלטת ההדחה, ומהם אותם אינטרסים מנוגדים שזיהית".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות