העיקר שיש ציצים: יותר מ-2 מיליון צפיות ביוטיוב לפרסומת של חברת תה מתאילנד

שתי נשים בשירותים ציבוריים, קשר של ממש לתה אין פה, למעלה מ-2 מיליון צפיות יש גם יש
 | 
telegram

סרטון פרסומת של חברת תה תאילנדית שעלה לאינטרנט לפני כשלושה שבועות תופס תאוצה ברשתות החברתיות וכבר רשם למעלה מ-2 מיליון צפיות. מדובר בסרטון של בן 30 שניות שבינו לבין המותג אותו הוא מפרסם - אין הרבה, אלא אם אתם חושבים ששתיית תה ירוק (מרזה כביכול) יכולה להפוך כרס של בחורה לציצי מפואר. מה כן יש בפרסומת? הרבה הומור וכמובן - ציצי.

לא ברור כמה מתוך אותם 2 מיליון איש שצפו בסרטון הם בכלל קהל היעד של המפרסמים ויכולים לרכוש את מותג התה Oishi Green אבל כנראה שליוצרי הסרטון זה כבר לא ממש משנה, את הבאזז הם כבר עשו.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות