לפצח את הקוד: למתקדמים שביניכם - 5 קמפיינים המשלבים קודי QR

השימושים בקודי ה-Quick Response מגוונים, וכוללים קישור להורדת אפליקציה, למשל, או הפניה לאתרים או לסרטונים. תוכלו גם ליצור ברקודים משלכם
הראל עילם - אתר 140 |

קודי ה-QR (קיצור ל-), אותם ברקודים מרובעים הניתנים לסריקה באמצעות טלפון חכם, משמשים לאחרונה ביותר ויותר קמפיינים מסחריים - גם אם אלה מיועדים בינתיים לקהל מצומצם יותר של צרכנים מתקדמים, ולא לקהל הרחב. השימושים בהם מגוונים, וכוללים קישור להורדת אפליקציה, למשל, או הפניה לאתרים או לסרטונים (סריקת הברקוד המצורף כאן, למשל, תוביל אתכם לאתר 140. אתם יכולים ליצור ברקודים משלכם בקלות באתרים רבים - כמו כאן או כאן).

השימושים בברקודים מגוונים כאמור, אולם המשותף לכולם הוא שהם יוצרים מעין חיבור בין העולם האמיתי והפיזי - שלטי חוצות, לוחות מודעות, עיתונים - לבין העולם הווירטואלי. קיבצנו חמישה קמפיינים מתוך רבים שהשתמשו בטכנולוגיה זו, שנראה כי הולכת לתפוס יותר ויותר תאוצה בתקופה הקרובה:

1. קמפיין Be the One

ארגוני הצדקה Women of the Storm ו-Wetland Foundation השיקו קמפיין על מנת לאסוף חתימות עבור תוכנית פדרלית לשיקום מפרץ מקסיקו לאחר דליפת באר הנפט. מודעות עם קוד QR הופצו על גבי חולצות, ספספלים ולוח המודעות הענק בטיימס סקוור בניו יורק. הקוד מוביל את המשתמשים אל אתר העצומה, שם הם יכולים לצפות בסרטון.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה