סקר טים: יציבות ברוב אתרי התוכן בחודש יולי - יד2, אורנג' ובזק התחזקו

האתרים הבינ"ל גוגל, פייסבוק ויוטיוב מובילים טבלת האתרים. שיעורי החשיפה של וואלה, ynet ו-mako ירדו קלות. ONE ו'ספורט 5' יורדים ב-14%
מעיין כהן - אתר 140 |

חום יולי-אוגוסט: רוב אתרי התוכן בישראל שמרו על יציבות בחודש יולי, או רשמו ירידות קלות לעומת החודש הקודם. כך עולה מנתוני סקר TIM של מכון TNS/טלסקר. האתרים הבינ"ל - גוגל, פייסבוק ויוטיוב - ממשיכים להוביל את 3 המקומות הראשונים בטבלה עם שיעורי חשיפה של 91.1%, 65.4% ו-64.3% בהתאמה. עבור פייסבוק, מדובר בירידה קלה של כ-3% לעומת יוני.

בשלישיית האתרים הישראלים המובילים - וואלה, ynet ו-mako - נרשמו ירידות קלות לעומת החודש הקודם. החשיפה לוואלה עומדת על 63.1% לעומת 64.1% ביוני, ynet עם חשיפה של 56.8% לעומת 60.2% ביוני והחשיפה ל-mako עומדת על 32.5% לעומת 33.2% ביוני.

גם נענע10, חרף שידורה של תוכנית הדגל 'הישרדות', רושם ירידה קלה לעומת החודש הקודם - 24.9% ביולי לעומת 26.4% ביוני. ירידה נרשמה גם בחשיפה המשוקללת לנכסיה של קבוצת מסה, הכוללים את נענע10, פייסבוק ו-MSN ישראל בניכוי חפיפות, העומדת בחודש יולי על 72.8%, לעומת 76.2% ביוני. MSN ישראל בפני עצמו, רושם גידול קל של 5% לעומת החודש הקודם, והחשיפה אליו עומדת על 14.3%.

בין האתרים שבולטים בצמיחה בחודש זה ניתן לציין את אתר הלוחות יד2, שמדורג במקום הרביעי מבין האתרים הישראלים עם חשיפה של 30.9% - קפיצה של 16% לעומת החודש הקודם. אתר בזק, b144, המדורג במקום השביעי בקרב האתרים המקומיים, רשם גידול של 26% לעומת יוני, והחשיפה אליו עומדת על 24.8%.

עוד בלט אתר אורנג', שרשם גידול של 23% לעומת החודש הקודם, עם חשיפה שבועית של 13.2% ביולי.

אתרי הספורט ONE וספורט 5 רושמים ירידה של 14% כל אחד לעומת החודש הקודם, והחשיפה אליהם כמעט שווה - 13.4% ו-13.3% בהתאמה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה