חברת הפרסום העולמית JCDecaux יוצאת בקמפיין שילוט חוצות בשיתוף אימג'בנק ישראל

תחת הקונספט "שמירה על הסביבה" יעלה קמפיין שיוצג על גבי 120 עמודי הרחוב ברחבי ת"א
 | 
telegram

חברת הפרסום העולמית JCDecaux יוצאת בקמפיין תחת הקונספט "שמירה על הסביבה" בשיתוף פעולה עם אימג', נציגת חברת המדיה הדיגיטלית Getty Images Inc. בקמפיין אשר יעלה על גבי 120 עמודי רחוב ברחבי תל אביב יוצגו צילומים בנושא איכות הסביבה כגון: יער, מעיין, חוף ועוד.
הקמפיין עלה ב-9.8.2010 לתקופה של חודשיים. JCDecaux תרמה 120 עמודי רחוב לצורך הקמפיין.

לצורך הקמפיין נוצר שיתוף הפעולה עם אימג'בנק ישראל, אשר מציגה באתר gettyimages.com מאגר צילומים רחב במגוון נושאים, ביניהם גם איכות הסביבה. פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בחרנו הפעם לצאת בקמפיין קצת שונה ומקורי ולתרום 120 מקומות פרסום על גבי עמודי הרחוב המפוזרים ברחבי העיר בנושא חברתי. לאחר ששקלנו מספר נושאים בחרנו לגעת בנושא אשר חשוב בכל העולם ונוגע בכל אחד מאיתנו, שמירה על הסביבה. באמצעות שיתוף הפעולה עם אימג'בנק אנו מאמינים כי נצליח להציג את הנושא החשוב הזה בצורה היעילה ומיוחדת ביותר"

אודות אימג'בנק ישראל: אימג'בנק ישראל, בבעלות אביבה וינמן ובהנהלת דניאל טל, היא הנציגה הרשמית של החברה הבינלאומית .Getty Images Inc ומייצגת את כל מאגרי הצילומים שבבעלות הקונצרן.

אודות JCDecaux : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות