תפרון מצמצמת הפסדים: החברה צופה גידול משמעותי במכירות כבר בשנת 2011, מזנקת 15%
לאחר תקופה קשה לחברת תפרון, ניראה כי תכנית ההבראה של החברה מתחילה לשאת פירות. יצרנית ההלבשה הישראלית פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני של 2010 ובה דיווחה על צמצום ניכר בהפסדים ואילו בתחום ה-EBITDA החברה אף עברה לרווחיות.
בשורה העליונה, הכנסות החברה הסתכמו בכ-24.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-25.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הפסד התפעולי הסתכם ב כ 2.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר כי "הקיטון בהפסד התפעולי נובע, בעיקר, מביצוע שורה של צעדי התייעלות ובהם הקטנת הפחת בייצור, עליה בעמידה בזמני אספקה ללקוחות והתייעלות תוך הגדלת כושר היצור, וחיסכון משמעותי בעלויות הקבועות."
החברה הציגה EBITDA (רווח לפני , מס, והפחתות) חיובי בסך כ 12 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2010, לעומת EBITDA שלילי של כ- 3.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הפסד החברה לרבעון השני הסתכם בכ- 2 מיליון דולר , לעומת הפסד של כ- 4.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
"במהלך הרבעון הראשון של השנה, החלה תפרון בביצוע תכנית התייעלות להבראת החברה ולשיפור תוצאותיה העסקיות בטווח המיידי, ועליה מחודשת לפסי צמיחה. נכון לתאריך פרסום הדוחות הכספיים, הצליחה תפרון להגיע להישגים מעבר ליעדי תוכנית ההתייעלות שנקבעו לרבעון השני" אמר מנכ"ל תפרון עמית מרידור.
יו"ר תפרון הנכנס, ארנון טיברג: "תפרון לקחה על עצמה אתגר לחזור למרכז תעשיית הטקסטיל העולמית כשחקנית מובילה בתחומה, תוך ביצוע תוכנית אגרסיבית להבראה וצמיחה בטווח הארוך במסגרת תוכנית שנבנתה בשיתוף עם הבנקים המלווים."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה