פרסומות גם בבלקברי: רים מעוניינת לרכוש פלטפורמת פרסומות סלולריות, במגעים עם מילאניאל

רכישת פלטפורמת פרסומות סלולרית היא השלב האסטרטגי הטבעי הבא בתוכנית של רים להתמודד מול אנדרואיד ואייפון
הראל עילם - אתר 140 |

יצרנית הבלקברי הקנדית רים (RIM) נמצאת במגעים מתקדמים עם חברת הפרסום הסלולרי מילאניאל (Millennial Media). כך מדווח וול סטריט ג'ורנל. לפי הדיווחים, תווית המחיר של מילאניאל נעה בין 400 ל-500 מיליון דולר אבל רים אינה מעוניינת לשלם סכום כה גבוה. 2 החברות סירבו להגיב לידיעה. מנכ"ל מיליאנל אמר בראיון מוקדם יותר החודש שהחברה מעוניינת לעבור הנפקה פומבית ואינה מחפשת קונים.

רכישת פלטפורמת פרסומות סלולרית היא השלב האסטרטגי הטבעי הבא בתוכנית של רים להתמודד מול אנדרואיד ואייפון. החברה השיקה לפני כשבוע את טורץ', הטלפון החכם הראשון עם מערכת ההפעלה החדשה בלקברי 6. בדומה למערכות ההפעלה האחרות, בלקברי 6 מאפשרת לראשונה במכשירי בלקברי למפתחי אפליקציות לשלב פרסומות בתוך האפליקציות שלהם כערוץ הכנסות אלטרנטיבי.

מערכת ההפעלה החדשה אמורה להיות כרטיס הכניסה של רים לתוך שוק הטלפונים החכמים המודרני, עם מסכי מגע, תמיכה נרחבת ברשתות חברתיות ומבחר גדול של אפליקציות. פלטפורמת פרסומות תמריץ את שוק האפליקציות. בשנים האחרונות נתח השוק של בלקברי בקרב הטלפונים החכמים צנח ל-18%.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה