עוד זליגה לפייסבוק: שירותי בריאות כללית משיקה ערוץ חדש ברשת החברתית

חברת האינטראקטיב טוויסטד השיקה ערוץ תוכן בפייסבוק עבור קופת חולים, שמחולק ל-3 עולמות תוכן, ויגיש לגולשים גם שירותים וכלים אינטראקטיביים
 | 
telegram

ערוץ תוכן יעודי לשירותי בריאות כללית נחנך השבוע בפייסבוק. את ערוץ השיקה חברת האינטראקטיב טוויסטד, והוא יציע לגולשים תכנים, שירותים וכלים אינטראקטיביים בנושאי בריאות ולייף סטייל, הריון, לידה והורות בתוך ערוץ תוכן מעוצב.

לקראת העלאת הערוץ, תצא הכללית בקמפיין שיכלול פעילות בתכניות הבוקר ברדיו האזורי, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט, פעילות בזירות השיחה ופרסום בפייסבוק.

ערוץ הפייסבוק מחולק ל-3 עולמות תוכן עיקריים: בריאות ולייף סטייל, הריון ולידה, והורות, כאשר בכל עולם לינקים ותכנים רלוונטיים מאתר הכללית, כך יוכלו גולשי הפייסבוק להגיע בקלות לשירותים ולתכנים הרצויים בעת הגלישה ברשת החברתית.

הערוץ מציע גם שירותים וכלים אינטראקטיביים הנגישים ללקוחות הכללית באינטרנט, כגון שירות רופא ילדים און-ליין, יועצת הנקה און-ליין, זימון ביקורים באינטרנט, ועוד. חידוש נוסף הוא עמוד 'שירות לקוחות בפייסבוק' במסגרתו יוכלו הלקוחות שגולשים בפייסבוק לשלוח במייל שאלות ובקשות למידע בחלוקה לקטגוריות ויזכו למענה אישי.

לדברי ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בכללית, "פייסבוק הפך להיות זירה קריטית לתקשורת השיווקית השוטפת עם הלקוחות. חשוב לנו להיות נוכחים היכן שהקהל שלנו נמצא ולהשתמש בזירה זו כפלטפורמה נוספת למתן שירות, מידע בריאותי וערך לגולשים, בהתאם לצרכים שלהם ולאופן הגלישה שלהם ברשת".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות