קמפיין 'אולד ספייס גאי' זכה באמי; 135 מיליון איש צפו בסרטונים ביוטיוב

אחרי הזכייה בקאן והעלאת מכירות המותג ב-107% ביולי מקבל הקמפיין החברתי הויראלי את פרס האמי המכובד והנחשב לפרסומות טלוויזיה
הראל עילם - אתר 140 |

I'm on an Emmy: משרד הפרסום ויידון + קנדי זכה בפרס אמי על פרסומת הטלוויזיה "הגבר שהגבר שלך יכול להריח כמוהו". הפרסומת התחרתה מול 2 פרסומות אחרות של המשרד שצולמו עבור נייקי וקוקה-קולה וגם זכתה בתואר הפרסומת הטובה ביותר בפסטיבל קאן ותערוכת AICP. הפרסומת הזוכה הייתה החלק הראשון בקמפיין חברתי לקו מוצרי מוצרי הטיפוח לגבר, אולד ספייס.

לאחר הפרסומת, משרד הקראיטיב עבר לשלב השיווק החברתי בו לאורך סוף שבוע אחד הוא הפיק 180 סרטוני יוטיוב קצרים והומוריסטיים בהם כוכב הקמפיין, שחקן הפוטבול לשעבר אייזק מוסטפה, ענה באופן אישי לגולשים שכתבו על הקמפיין בפייסבוק, טוויטר, יוטיוב, מייספייס, בלוגים וגוגל Answers. בין השאר מוסטפה ענה לעצמו, ביתו הבכורה, יזם האינטרנט קווין רוז והשחקנית אליסה מילאני. כל הסרטונים ניתנים לצפייה בערוץ אולד ספייס ביוטיוב.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה