לוקיישן, לוקיישן: פרסום מבוסס מיקום צפוי לגדול ב-4,200% ב-5 השנים הקרובות

השחקנית הגדולה ביותר בשוק המיקום היא גוגל. למעלה מ-100 מיליון משתמשים בשירות המיקום הסלולרי של החברה
הראל עילם - אתר 140 |

חברת המחקר ABI צופה ששוק הפרסום מבוסס מיקום יגיע ל-1.8 מיליארד דולר ב-2015, גידול של 4200% לעומת צפי ההכנסות השנה, העומד על 42 מיליון דולר. תחום המיקום נחשב לשוק החם ביותר בפרסום ומדיה חברתית. בין השאר, הוא כולל פרסומות המופיעות בהתאם למיקום המשתמש על ידי שימוש בטכנולוגיית GPS, ויי-פיי וטריאנגולציה של אנטנות סלולר וכן פרסום ברשתות חברתיות כגון פורסקוור ושירות פייסבוק פלייסס בה המיקום מתבסס על עדכוני מיקום ידניים המבוצעים על ידי המשתמש.

השחקנית הגדולה ביותר בשוק המיקום היא גוגל. למעלה מ-100 מיליון משתמשים בשירות המיקום הסלולרי של החברה. החברה מאפשרת למפרסמים להציג פרסומות בהתאם למיקום הלקוחות, לתעדף בתי עסק בגוגל מפס ואף לשלב אייקונים עם המותג שלהם בתוך תוכנת המפות. פורסקוור, מתחרה גדולה נוספת בשוק הפרסום, צברה 3 מיליון משתמשים ויצרה מודל כלכלי מבוסס מיקום העובד על ידי שיתופי פעולה עם חברות ענק ובתי עסק מקומיים.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה