השידוך החלומי עבור קהל המפרסמים: יכולים לקבל מיקום והנחות קבוצתיות
שתי חברות אמריקאיות מיזגו היום (יום ג') את 2 הטרנדים החמים ביותר בשוק הדיגיטל והפרסום המקומי: רשתות חברתיות מבוססות מיקום וקניות קבוצתיות. חברת סקוונג'ר (SCVNGR) הודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם BuyWithMe. סקוונג'ר היא המפתחת של משחק חברתי מבוסס מיקום בו משתמשים יכולים לגלות מטמונים, אירועים ובתי עסק מעניינים בסביבתם. BuyWithMe היא חקיינית של גרופון ומציעה דילים יומיים ומקומיים על בסיס הנחות קבוצתיות. הרעיון מאחורי שיתוף הפעולה הוא לאפשר למשתמשים לגלות דילים מעניינים בסביבתם.
במסגרת ההסכם, SCVNGR תפרסם את מיקום בתי העסק המציעים דילים יומיים. במידה והמשתמשים יבקרו בבית העסק וירכשו את המוצר הזמין בהנחה הקבוצתית, הם יקבלו הצעות למשימות ואינטראקציות חברתיות אותם יוכלו להשלים בתמורה להנחות והטבות נוספות. בעת ההשקה, השירות יעבוד בניו יורק, פילדלפיה ובוסטון ובהמשך יורחב לערים נוספות. בין השאר משתמשים יוכלו לצבור הטבות על ידי ביצוע צ'קאין, סריקת ברקוד QR, הזמנת חברים, צילום תמונה ועוד.
SCVNGR תומכת בפלטפורמת פייסבוק פלייסס והשיקה לפני מספר ימים פלטפורמת פרסום לבתי עסק מקומיים. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים ליצור הטבות ומבצעים אישיים למשתמשי SCVNGR. החברה גובה 80 דולר לחודש על השירות. בתמורה, בתי העסק מגדילים את האינטראקציה עם המשתמשים.
לכתבה המלאה באתר 140 -