דיזנגוף סנטר עולה בקמפיין שילוט חוצות 'אין סוף אפשרויות'

הרעיון הוא להציג מגוון כרזות הפונות לתחומים שונים ומעניקות ביטוי לאינסוף אפשרויות בהתאמה לאינסוף אפשרויות שמציע דיזנגוף סנטר
סיגל נפתלי |

דיזנגוף סנטר מעלה קמפיין חדש הכולל שלטי חוצות בטלוויזיה, מסכי ענק, עיתונות ואוטובוסים וכל זאת בהשקעה של כ-850 אלף שקל. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום 'מקאן בוטיק' והוא יעלה על גבי אוטובוסים במרכז של חברת 'דן'. הקמפיין יימשך כל חודש אוקטובר וחלק מחודש נובמבר.

הקונספט שעומד מאחורי הקמפיין מתבסס על כך שדיזנגוף סנטר מציע תמהיל מוצרים וחוויות אינסופיות של כ-400 חנויות ובתי עסק ממגוון תחומים כל אחד מהתחומים מופיע כוויז'ואל מייצג על גבי הכרזות. כל ויז'ואל נבנה ע"י אומן קולאז'ים , בוגר בצלאל, כשכל מודעה מפרטת תחום צריכה או בילוי אחר שניתן למצוא בסנטר.

לדברי עדי אורנשטיין מנהלת השיווק של דיזינגוף סנטר "הקמפיין בעל וליום פרסומי גבוה, המסר הפרסומי של 'אינסוף אפשרויות' בא לידי ביטוי בצורה אמנותית ומקורית ומחזק את התפיסה כי ניתן למצוא הכול בסנטר. הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום 'מקאן בוטיק' שמלווה את הסנטר זו השנה השנייה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה