'יפעת בקרת פרסום' משיקה שירות חדש למעקב אחרי הקישורים הממומנים בגוגל

במסגרת השירות החדש יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וסיכום תקופתי של הממצאים על-פי הגדרתם מראש
 | 
telegram

חברת 'יפעת בקרת פרסום' משיקה שירות חדש למעקב אחרי הקישורים הממומנים בגוגל (Google adWords). במסגרת השירות, יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל ומחקר תקופתי שיכיל פירוט על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש.

נתי יעקובי, מנכ"ל 'יפעת בקרת פרסום': "הנתונים מצביעים על גידול מתמיד בפרסום הקישורים הממומנים בגוגל. על פי הערכות, מדובר במאות מיליוני שקלים מכלל עוגת הפרסום. המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שפיתחנו מבצעות במהירות פעולות ניטור וניתוח של הקמפיינים בגוגל- Google adWords. המערכות מאפשרות ללקוחות החברה לקבל מודיעין עסקי בזמן אמת ב- sms ובמייל על קמפיינים בתחומים שונים. עד היום, פרסום הקישורים הממונים בגוגל, מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, היה בגדר 'קופסה שחורה'".

'יפעת בקרת פרסום' מקבוצת 'יפעת' מנטרת ומנתחת את הפרסום באינטרנט, ב-Social, בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות ומציגה תמונה מלאה של עולם הפרסום, התפלגותו ונפחו באפיקי המדיה השונים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות