'יפעת בקרת פרסום' משיקה שירות חדש למעקב אחרי הקישורים הממומנים בגוגל
חברת 'יפעת בקרת פרסום' משיקה שירות חדש למעקב אחרי הקישורים הממומנים בגוגל (Google adWords). במסגרת השירות, יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל ומחקר תקופתי שיכיל פירוט על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש.
נתי יעקובי, מנכ"ל 'יפעת בקרת פרסום': "הנתונים מצביעים על גידול מתמיד בפרסום הקישורים הממומנים בגוגל. על פי הערכות, מדובר במאות מיליוני שקלים מכלל עוגת הפרסום. המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שפיתחנו מבצעות במהירות פעולות ניטור וניתוח של הקמפיינים בגוגל- Google adWords. המערכות מאפשרות ללקוחות החברה לקבל מודיעין עסקי בזמן אמת ב- sms ובמייל על קמפיינים בתחומים שונים. עד היום, פרסום הקישורים הממונים בגוגל, מנוע החיפוש הפופולארי בעולם, היה בגדר 'קופסה שחורה'".
'יפעת בקרת פרסום' מקבוצת 'יפעת' מנטרת ומנתחת את הפרסום באינטרנט, ב-Social, בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות ומציגה תמונה מלאה של עולם הפרסום, התפלגותו ונפחו באפיקי המדיה השונים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה