אחרי שנתיים בתפקיד: מנהלת התקשורת השיווקית של HOT ענבל מצנע פורשת

אחרי ההצלחה לקמפיינים של 'הבורר' ו'מרקו' וניהול שפת מותג חדשה, החליטה מצנע לפנות לכיוון תחום השיווק והמיתוג של עמותות חברתיות

מנהלת האגף לתקשורת שיווקית ב-HOT, ענבל מצנע, הודיעה השבוע על פרישתה מהתפקיד - כך נודע לאייס. בחברת הכבלים יחלו בימים הקרובים בניסיונות לאתר מחליפים למצנע, שתעזוב סופית בחודשים הקרובים.

מצנע (37) מונתה למנהלת התקשורת השיווקית של חברת הכבלים בנובמבר 2008 ועבדה בכפיפות לסמנכ"לית השיווק של החברה. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על הובלת מהלכים פרסומיים, בין היתר בקמפיינים של 'הבורר' עם הדמות 'זלצמן', ובסדרת הפרסומות עם הדמות המצוירת 'מרקו'. כמו כן היא ניהלה את שפת המותג החדשה של החברה.

למצנע ניסיון רב בעולם השיווק והפרסום: היא עבדה במשרד הפרסום 'דחף 1', הייתה מנהלת שיווק בערוץ הקניות, ושימשה כמנהלת פרסום בפלאפון. בסביבתה טוענים כי אחרי שנים של עבודה בחברות מסחריות, מצנע צפויה לפנות לכיוון תחום השיווק והמיתוג של עמותות חברתיות.

ענבל מצנע סירבה להגיב. סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק ב-HOT: "תרומתה של ענבל לחברה לא תסולא בפז. לא נותר לי אלא להודות לה ולכבד את החלטתה לשנות כיוון לעולם החברתי. אין לי ספק כי תעשה חייל בכל אשר תפנה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות