'הראל מורדי' לעובדיו: אל תגלו ל'לילית קוסמטיקס' שאנחנו מטפלים גם ב'משביר'
בלגן ריחני במיוחד בעולם יחסי הציבור של שוק הבישום והפרפומריה הישראלי. שתי מתחרות גדולות בשוק, רשת 'המשביר לצרכן' והיבואנית 'לילית קוסמטיקס', חולקות בשבועות האחרונים דבר נוסף במשותף, משרד יח"צ. מדובר ב'הראל מורדי' שמטפל בתקציבי היח"צ של השתיים. ב'הראל מורדי' מנסים כמובן להצניע את העניין.
'לילית קוסמטיקה', יבואנית מותגי בישום, עובדת מזה כ-3 שנים עם 'הראל מורדי' בבעלותם של ינון הראל ורויטל מורדי. לפני כחודש וחצי, החליטה רשת 'המשביר' להפסיק את ההתקשרות עם 'דניאלה רייבנבך תקשורת', ונחתם על חוזה עם 'הראל מורדי' , כפי שפורסם באייס.
על פניו, עשוי להתעורר ניגוד עניינים בטיפול ב-2 התקציבים, משום שמדובר במעין חברות מתחרות בשוק הבישום ובתוך כך גורמים בתחום מסרו כי המותגים שמייבאת 'לילית' לא נמכרים ב'משביר'.
כנראה שגם ב'הראל מורדי' מבינים כי "הריקוד על 2 החתונות" עשוי לעורר לא מעט הדים. לאייס נודע כי הנהלת המשרד קיימה לאחרונה שיחה עם עובדיה במהלכה התריעו בכירי המשרד על רגישות הטיפול ב'לילית קוסמטיקה' כיבואנית בשמים. הבכירים דרשו שנושא הטיפול ב'משביר' לא ידלוף לאנשי 'לילית' וכי על היח"צנים לשמור על העניין ב'פרופיל נמוך'.
מנכ"לית 'לילית קוסמטיקה', ניצה בילט, סירבה להגיב. טרם התקבלה תגובת 'הראל מורדי'.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה