GAP רציני: לקוחות 'גאפ' זעמו בשל שינוי הלוגו ובחברה חזרו אתמול לסמל המקורי
ניסיונה של חברת האופנה הבינלאומית, 'גאפ', לשנות ולחדש את הלוגו הוותיק, עורר תגובות נזעמות בקרב הלקוחות עד כדי כך שהחברה הודיעה אתמול כי תבטל את השינוי.
מאז השקת הלוגו החדש של החברה שאירעה לפני כשבועיים, לקוחות המותג הוותיק, וגם מעצבי לוגואים מוכרים, טיקבקו בזעם בעמוד החברה בפייסבוק, וצייצו בקולות רועמים בטוויטר כשהם מביעים כעס ואכזבה מהמהלך.
חלק מהמתנגדים לא הסתפקו בביקורת ופרסמו רעיונות ללוגואים חלופיים שהתאפיינו בעיקר בעקיצות ובקריצות. השיא היה כשחשבון טוויטר מזוייף שעסק לכאורה בלוגו החדש, נפתח ומשך אליו אלפים.
בגאפ לא וויתרו ופנו לגולשים בפייסבוק בבקשה להצעות אחרות עבור הלוגו החדש - צעד תקדימי עבור חברה בסדר גודל כזה.
ניסיונות החברה לפייס את הלקוחות ולמצוא דרך לשיתוף פעולה, עלו בתוהו והובילו להכרזתו של נשיא המותג בצפון אמריקה, מארק הנסן, כי החברה החליטה להשאיר את לוגו הקופסא הכחולה המיתולוגי ולא להחליפו בחדש.
לדבריו: "בשבוע שעבר הרצנו באתר האינטרנט שלנו גרסא מעודכנת של לוגו החברה וראינו זרם של תגובות מקהילת הלקוחות והגולשים אשר תומכים בלוגו האיקוני הכחול של החברה".
הנסן הוסיף ואמר כי הלוגו הוחזר לאתר האינטרנט של החברה ובקרוב יוחזר לכל הערוצים. "אנחנו מכירים בעובדה כי החמצנו את ההזדמנות לחבור עם הקהילה המקוונת שלנו. זה לא היה הפרויקט הנכון בזמן הנכון עבור קהל היעד שלנו. יתכן ויהיה זמן להיפתח ללוגו החדש שלנו, אבל אם וכאשר הזמן הזה יגיע, אנחנו נטפל בו בצורה שונה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה