פרסומאים, התכוננו: שבוע להקרנת טרום הבכורה של 'הרשת החברתית'
'like@triwaks' ו'יפעת SOCIAL', מקבוצת 'יפעת מידע לעסקים', יקיימו הקרנת טרום בכורה פרטית לסרט 'הרשת החברתית', 4 ימים לפני עלייתו הרשמית של הסרט לאקרנים.
בהקרנה המיוחדת, שתיערך ביום ב' (25.10) במתחם הסינמה סיטי שברמת השרון, ישתתפו עיתונאים, אנשי פרסום, מנהלים ויועצי שיווק בכירים, כמו גם לקוחות שתי החברות ובכירים ממגזרים שונים, שכבר מזמן הבינו שכוחן התקשורתי והעסקי של הרשתות חברתיות, שוות הרבה יותר מתמונת פרופיל מוצלחת או מרשימת חברים אינסופית.
'יפעת social' עוסקת בשירותי ניטור, ניתוח ומחקר של תוכן מערכתי וחברתי באינטרנט. 'like@triwaks' הינה מחלקת יחסי הציבור במדיה החדשה של טריואקס יועצים ליחסי ציבור, כך שנושא הסרט קרוב במיוחד לליבן של שתי החברות.
טל וולקוביץ, מנהלת 'like@triwaks' אמרה ל'אייס': "ההקרנה מהווה מפגש בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי ותעניק למוזמניו גם העשרה רלבנטית. המודל המשולש שלנו נשען על תוכן גולשים, פרסים בעלי זיקה ישירה וערך מוסף והפצה ויראלית ברשת, תוך שימוש בכלים המתאימים".
מני אברהמי, משנה למנכ"ל 'קבוצת יפעת', הוסיף: "מחקרי ה- social הם כלי מתקדם בארגז הכלים המקצועי של אנשי המקצוע, המוסיף מימד נוסף בתחום מחקרי התקשורת. המערכת המתקדמת מאפשרת לנטר, לנתח ולחקור מדי יום למעלה מ- 250 אלף פוסטים המתפרסמים בבלוגים ברשתות חברתיות השונות, טוויטים, טוקבקים, פורומים וכו'- ניתוח תוכן וניתוח סמנטי, דבר המאפשר נדבך נוסף בראיית מראה התמונה התקשורתית הכוללת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה