מתערבבים: משרד היח"צ 'בלנדר' קיבל לאחרונה 7 תקציבי מסעדות חדשים

'בלנדר תקשורת שיווקית', שהוקם לפני כשנתיים, קלט בחודשיים האחרונים 7 לקוחות חדשים מתחום הקולינריה. ביניהם: כרמלה בנחלה ומסעדת אסיה מוניקה
 | 
telegram

משרד יחסי הציבור 'בלנדר תקשורת שיווקית' שהוקם לפני כשנתיים בבעלותם של אמנון ספקטור ודותן ברוך, קיבל לאחרונה 7 תקציבי קולינריה חדשים המתווספים ל-11 תקציבים וותיקים יותר.

בין הלקוחות החדשים שנקלטו במשרד בחודשיים האחרונים: רשת מסעדות הדגים ופירות הים גוצ'ה, מסעדת כרמלה בנחלה הותיקה והשף העומד בראשה- דניאל זך, מסעדת אסיה מוניקה החדשה יחסית שבשרון, רשת מסעדות הבשרים פרסקו והשף אליעזר לויה.

בנוסף מטפל המשרד בהשקת מסעדת CITYSAMBA החדשה של השף ניצן רז ובמסעדת קלמטה הים תיכונית. שתי המסעדות עתידות להיפתח בחודשיים הקרובים בתל אביב.

תקציבים אלו מצטרפים ללקוחות המשרד הקיימים שביניהם השף איל לביא ומסעדת רוקח 73, השף ניצן רז ומסעדת סושיסמבה ו-אונו, השפית תמר כהן צדק ומסעדת קוצ'ינה תמר, רשת בתי הקפה והקונדיטוריות הבליקר בייקרי, הקרפצ'ו בר, לה מייזון, ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות