משרד הפרסום twisted משיק מהלך בטכנולוגיית אוגמנטד ריאליטי ל'מנה חמה'

מנה חמה יוצאת במהלך שיווקי בו הלוגו של המותג משמש כטריגר להפעלת אנימציית תלת-מימד באתר. את הקמפיין מוביל הסטנדאפיסט שחר חסון
 | 
telegram

מנה חמה, מותג המזון מבית אסם יוצאת במבצע פרסים חדשני, באמצעות פרסום twisted והרעיונאית עידית זומר. במסגרת המהלך השיווקי יוכלו גולשי האתר לקחת חלק בפעילות בטכנולוגיה תלת-מימדית אותה יפעילו על ידי החזקת אריזת מנה חמה מול מצלמת האינטרנט שלהם. את הקמפיין מוביל הסטנדאפיסט שחר חסון.

במסגרת אתר האינטרנט, יוזמנו הגולשים להיכנס לחדר וירטואלי תלת מימדי, בו יופיע שחר, יספר לגולשים אם זכו בפרס או לא ובנוסף, יוצגו בפניהם קטעי סטנד אפ ופספוסים מוכנים מראש.

טכנולוגיית האוגמנטד ריאליטי בה עושים שימוש פותחה באמצעות אוגמנטיקס והינה למעשה ללא קוד - לראשונה בישראל. מצלמת האינטרנט של הגולש מזהה את אריזת מנה חמה ועוקבת אחריה. הגולש 'שולט' בהתרחשות על ידי אריזת מנה חמה שנמצאת בידו והוא יכול להזיז את החדר הוירטואלי, לשנות זוויות, להגדיל ולהקטין אותו ואפילו לעבור בין הקטעים השונים על ידי שקשוק האריזה.

יוזכר כי, במסגרת המבצע תחלק אסם אייפדים, לפטופים, קונסולות WII ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות