עניין של אטד-יוד: קמפיין חודש בריאות הנפש ותקציבי תיירות חדשים ל'אטד'

משרד היח"צ 'אטד תקשורת' קיבל לטיפולו 3 תקציבי תיירות חדשים. בנוסף יוביל המשרד את קמפיין חודש בריאות הנפש הישראלי של עמותת אנוש.
 | 
telegram

במשרד יחסי הציבור 'אטד תקשורת', שוררת בימים אלו אווירת נופש. הסיבה: 3 תקציבי תיירות חדשים הצטרפו למשרד: פסטיבל ימי ענף הזית ה-16 שיתקיים בגליל, פסטיבל דונה גרציה שמציין 500 שנה למייסדת העיר טבריה וה'טיבריום' אטרקציה תיירותית חדשה בחלקה הדרומי של הטיילת בטבריה הכוללת מופעי מים אורקוליים וייחודיים.

בנוסף, מוביל המשרד את קמפיין חודש בריאות הנפש ואת מבצע ההתרמה של עמותת אנוש המטופלת באטד זו השנה הרביעית. עמותת אנוש עוסקת בשיקום נפגעי נפש בקהילה וממשיכה את מסורת מופעי ההתרמה בהובלתה של נשיאת חוג הידידים של העמותה: צופית גרנט.

בין לקוחות המשרד: הרשות לפיתוח הגליל, התיירות הדרוזית והצ'רקסית, אקווה טל,התאחדות המלונות טבריה, לשכת הפרסום, אתר החסכון הפנסיוני של משרד האוצר, אתר אופק חדש של משרד האוצר ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות