'לב תקשורת' קיבל את תקציב היח"צ של מותגי הנעליים הבינ"ל GUESS ו-DKNY
משרד היח"צ 'לב תקשורת', יטפל במותגי נעליים בינלאומיים שישווקו ברשת FUSION. תקציב זה מצטרף למספר תקציבים חדשים שנוספו לאחרונה
אלה ברייר span > a > | 
משרד יחסי הציבור "לב תקשורת", בבעלות ורד ברוצקי וגו'ד לברון, קיבל בימים אלו את תקציב יחסי הציבור של מותגי הנעליים POLO RALPH LAUREN, GUESS, DKNY, KICKERS בקטגוריית ניו-בורן, ילדים ובני נוער. כל המותגים ישווקו ברשת חנויות FUSION וברשתות וחנויות הנעליים המובילות.
התקציב החדש מצטרף למספר תקציבים שעברו לאחרונה לטיפול המשרד כמו: רשת 'סטוק', רשת נעלי ותיקי 'פאולה', מסעדת ARTMEAT, רשת 'פאולה' ועוד.
בין לקוחות המשרד הקיימים: קבוצת פלג-ניל נציגת 'ספידו', 'לקוסט', 'ברגהאוס',
רשת 'הולנדיה', רשת 'ורטהיימר ספורט', רשת 'אירופלקס', כפר המכבייה,
רשת 'תיק התיקים', HAVAIANAS כפכפים ועוד.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה