'לב תקשורת' קיבל את תקציב היח"צ של מותגי הנעליים הבינ"ל GUESS ו-DKNY

משרד היח"צ 'לב תקשורת', יטפל במותגי נעליים בינלאומיים שישווקו ברשת FUSION. תקציב זה מצטרף למספר תקציבים חדשים שנוספו לאחרונה
 | 
telegram

משרד יחסי הציבור "לב תקשורת", בבעלות ורד ברוצקי וגו'ד לברון, קיבל בימים אלו את תקציב יחסי הציבור של מותגי הנעליים POLO RALPH LAUREN, GUESS, DKNY, KICKERS בקטגוריית ניו-בורן, ילדים ובני נוער. כל המותגים ישווקו ברשת חנויות FUSION וברשתות וחנויות הנעליים המובילות.

התקציב החדש מצטרף למספר תקציבים שעברו לאחרונה לטיפול המשרד כמו: רשת 'סטוק', רשת נעלי ותיקי 'פאולה', מסעדת ARTMEAT, רשת 'פאולה' ועוד.

בין לקוחות המשרד הקיימים: קבוצת פלג-ניל נציגת 'ספידו', 'לקוסט', 'ברגהאוס',
רשת 'הולנדיה', רשת 'ורטהיימר ספורט', רשת 'אירופלקס', כפר המכבייה,
רשת 'תיק התיקים', HAVAIANAS כפכפים ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות