"לא רק פייסבוק" -דור היח"צ החדש נהנה לראשונה מכנס ייעודי שדן במדיה החדשה

האיגוד הישראלי ליח"צ בשיתוף טריוואקס יחסי ציבור ובחסות קבוצת יפעת, קיים אתמול (א') מפגש ראשון ומקורי עבור צעירי הענף
 | 
telegram

למברוסקו משמח ובדיחות על "קומוניקטים", זרמו אתמול בערב במועדון הכושר של קולנוע פאר - שם התכנסו צעירי (וגם כמה מוותיקי...) ענף יחסי הציבור במטרה לדון על דברים באווירה תוססת ושונה.

המפגש שנערך ביוזמת 'האיגוד הישראלי ליחסי ציבור', בחסות קבוצת 'יפעת' ובשיתוף משרד 'טריואקס-וולקוביץ יחסי ציבור', הזמין את חברי האיגוד הצעירים, תקציבאים ויחצ"נים לדון בהשלכות ובהשפעות שיש לעולם הדיגיטלי ולרשתות החברתיות על התחום.

חוקי עבודה ישנים מול חדשים בעולם היח"צ, פלטפורמות "קלאסיות" של עיתונות מול אתרים חברתיים ושינויים בקהל היעד הצרכני, היו הנושאים שעמדו במרכז הכנס.

אליאב אללוף מנהל המדיה החברתית ב'גלובס', טל וולקוביץ, מנהלת like@triwaks, מני אברהמי, משנה למנכ"ל 'יפעת מידע לעסקים' וג'ואי סרוסי - מנהל חברת digital labs Israel מבית dat pro proximity BBDO, היו האושיות שנאמו במגוון התחומים.

"מטרת השימוש במדיה החברתית עבור אנשי היח"צ היא להדהד את המסרים", אמר אללוף והוסיף (לתשומת לבם של המשרדים הרלבנטים): "גם עם מותגים משעממים כמו בנק לאומי והמשביר לצרכן, אפשר להתמודד..."




תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות