עדי כהן בכנס סלקום: "תעשיות הפרסום והתוכן חייבות להשתלב במהפכה הניידת"

סמנכ"ל השיווק בסלקום, עדי כהן, דיבר היום (ג') בפתיחת כנס 'סלקום מדיה' והתייחס לשינויים שעובר שוק הסלולר בארץ ובעולם בתקופה האחרונה
 | 
telegram

"תעשיית הסלולר בכל העולם עוברת בשנים האחרונות שינוי מאסיבי והמנהלים בחברה שבה אני עובד מבינים את זה ונערכים לזה," כך הצהיר הבוקר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בפתיחת כנס "סלקום מדיה" שמתקיים בשעות אלו בתל-אביב.

לדברי כהן: "חברות הסלולר חייבות שהתעשיות המשלימות - כמו הקמעונאות, הבנקאות, הפרסום, התוכן, המדיה - ישתלבו במהפכה הניידת".

לדבריו, הבחירה של סלקום לנוכח האתגרים והשנויים שנחווים בשוק, הייתה להפוך את הסלולר ואת הניידות לליבת הפעילות. לאור זאת, כהן ציין כי לצד הפעילויות המסורתיות, ניתן היה לראות בשנים האחרונות גם השקת קווי עסקים חדשים, כניסה לשוק השירותים הפיננסים, מכירת ספרים דיגיטלית, פלטפורמה טכנולוגית למפתחי שירותים לסלולר ועוד.

אחד המיזמים השיווקים עליו דיבר כהן הוא 'הספרייה' - מיזם ספרים אלקטרונים שנערך בשת"פ עם רשת צומת ספרים: "החנות הדיגיטלית למכירת ספרים תהיה ציר חשוב בפעילות שלנו".

לדברי כהן, הדינאמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לבעלות אופי סטארטאפיסטי לכל דבר וכרגיל, בישראל כמו בישראל לפעמים יש להדביק את הפער: "אין לנו פריבילגיה לחכות שהשירותים והמוצרים השונים יגיעו לישראל. עלינו לאתר את המגמות ולבחור אלו שירותים יתאימו למגמות אלו. אנחנו חייבים כל הזמן לנסות 'לתפוס את הגל'," סיכם.

כהן הוסיף כי הדינאמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לחברות בעלות אופי סטארטאפיסטי לכל דבר וכרגיל, בישראל כמו בישראל לפעמים יש להדביק את הפער: "אין לנו פריבילגיה לחכות שהשירותים והמוצרים השונים יגיעו לישראל. עלינו לאתר את המגמות ולבחור אלו שירותים יתאימו למגמות אלו. אנחנו חייבים כל הזמן לנסות 'לתפוס את הגל'", סיכם.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות