קיבלו תאבון: משרד היח"צ 'גיל-עד', קיבל לאחרונה 3 תקציבי קולינריה חדשים
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת ותדמית, מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יח"צ, לצד פעילות שיווקית, זכה בשלושה תקציבי יחסי הציבור חדשים בתחום המזון.
התקציב הראשון הוא של 'מורג'- אחת מחברות ההסעדה הגדולות בישראל המפעילה מתחמי מזון באטרקציות בכל רחבי הארץ כגון מיני ישראל, לונה פארק ועוד. החברה נרכשה לאחרונה על ידי איש העסקים תמיר נחום, אשר רכש את מניותיו של דני ורנר
התקציב השני שייך ל'מאפיית א.ש.ל' בבעלות אבי שקלו, שרכשה לאחרונה את רשת "לחם ארז". התקציב האחרון הוא של מאפיית 'אבולעפיה' בתל אביב- מאפיית הבוטיק החדשה של סעיד אבולעפיה.
שלושת התקציבים החדשים מצטרפים לחטיבת הקולינאריה של גיל- עד המטפלת במוסדות מזון וותיקים כמו: קבוצת נטו, דנשר, מותג העוגיות mooi, חברת טמפו משקאות בע"מ, מסעדת הסוהו, קבוצת ארקפה, רשת הסושיה, רשת לנדוור וכן בלקוחות כמו: קבוצת הזאפה, פישמן סלולאר, מדיטרנד ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה