שיווק חכם: כנס משותף של ה'מי"ל' ו'מקאן אריקסון' יעסוק בשיווק מגזרי
כוח הקנייה של השווקים המגזריים בישראל הולך ומתחזק - בשל כך נדרשים אנשי השיווק והפרסום בארץ, להבין את מאפייניהם של מגזרים המרכזים בישראל ואת צרכיהם הייחודים. נושא זה יעמוד במרכזו של כנס השיווק המגזרי בשיתוף ה'מי"ל' ו'מקאן אריקסון'.
הכנס המשותף של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ומשרד הפרסום מקאן אריקסון 'פורסים את העוגה מחדש', יעסוק בפוטנציאל השיווקי לשווקים מגזריים וייקחו בו חלק אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ומנכ"לים.
בין השמתתפים המוזמנים: הסוציולוג פרופ' עוז אלמוג, רותי ברנדמן, מנכ"ל מכון ברנדמן למחקרי שוק, איריס בק, מנכ"ל McCann Erickson, יעל הר אבן, מנכ"ל קבוצת קידום ועוד. בין נציגי המגזרים שיגיעו לאירוע: ד"ר זאב חנין, המדען הראשי במשרד לקליטת עלייה והרב מנחם אייכלר.
אורחת הכבוד בכנס תהיה פטרישיה שיבטה (Patricia Shibata), סגנית נשיא ב-McCann Erickson העולמי שתרצה על מגמות עולמיות בתחום של שיווק מגזרי. פנינה שנהב, יו"ר המי"ל, אמרה אתמול כי: "חלקם של המגזרים בחברה הישראלית גדל, ויש האומדים את חלקם של המגזרים בקרוב ל- 50% מהאוכלוסייה בישראל"
עוד הוסיפה שנהב כי: "יותר ויותר לקוחות צורכים מוצרים ושירותים המותאמים בדיוק לצרכיהם. שינוי פנים זה מצריך תהליך למידה מצד כל אנשי המקצוע, כדי להכיר את הפנים החדשות ולדעת כיצד לנצל את הפוטנציאל הטמון בהם".
איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן מגזרים מעניקה ללקוחותיה מענה כולל לשלושת המגזרים בחברה הישראלית ומחויבת להמשיך ולעמוד בחוד החנית המקצועית. אין לי ספק כי מפגש מקצועי מעיין זה חשוב היא כלי נוסף לשיתוף והעמקת הידע".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה